Gå til innhold

Hvilket parti bør jeg søke hvis....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er for å bedre helsetilbudet til pasienter i Norge

ønsker bedret psykiatriske helsevern

er bekymret for den stadig økende eldrebølgen.

Vil øke bemanningen i barnehagene

ikke er så interessert i Opera og andre bygninger.

Hvilket parti er mest helserelatert?

og hva passer best i forhold til mine ønsker?

Skrevet

Deler dine meninger. Testen som ikke nevner Opera, ga meg flertall for KRF, men AP på bånn, men prosentene lå mellom 33 og 22, så alle partiene skoret nesten likt.

Skrevet

vel havnet på KRF, var vel fordi jeg er i mot økt selvbestemt abort tenker jeg, og var nøytral til det meste

Jeg havner til min store fortvilelse på partiet Høyre. Tett fulgt av RV og Venstre......

Grei test, men tror jeg skal tenke meg litt om...

*s*

Skrevet

Helse og eldre er viktig for alle partier. Jeg tror ikke det betyr så mye fra eller til.

Operamotstandere finner du mest i Frp og Sp.

Problemet med Sp er at de i helse/eldre-spørsmål igjen vil flytte mer makt lokalt. Det betyr at lavkompetente lokalpolitikere uten evne til raske beslutninger igjen vil kunne stikke kjepper i hjulene for et effektivt helsevesen.

Skrevet

Helse og eldre er viktig for alle partier. Jeg tror ikke det betyr så mye fra eller til.

Operamotstandere finner du mest i Frp og Sp.

Problemet med Sp er at de i helse/eldre-spørsmål igjen vil flytte mer makt lokalt. Det betyr at lavkompetente lokalpolitikere uten evne til raske beslutninger igjen vil kunne stikke kjepper i hjulene for et effektivt helsevesen.

Alle SIER at de er opptatt av helse- og eldrepolitikken.

Allikevel har mange eldre og syke fått det vanskeligere under den sittende regjering.

Bl.a. er nå enkelte medisiner ikke lenger tilgjengelig på blå resept, som som gjør at den som er avhengig av medisinene blir ruinert.

Og dette er bare ETT eksempel, det finnes mange...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...