Gå til innhold

Alle bokstavene har blitt til firkanter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt og jobbet med et dokument som jeg skulle forandre skrifttype på. Jeg valgte ved et uhell "MS Outlook" - og alle bokstavene ble til firkanter!

Uansett hvilken annen skrift jeg nå bytter til, forblir bokstavene firkanter - dog i litt forskjellig form og størrelse.

Hva gjør jeg for å få tilbake vanlige bokstaver??

Må jeg bare slette hele dokumentet, kanskje??

HJELP!!

Skrevet

Merk all teksten og SÅ velg en annen teksttype?

Takk takk, men bokstavene blir bare litt annerledes firkanter da...

Skrevet

Kan du trykke på angre-knappen mange ganger, så du kommer tilbake til der du begynte å gjøre feil? kanskje det går?

Gjest sol etter regn
Skrevet

Hmm... Hos meg går det helt fint å endre skriften tilbake til "arial" eller andre skrifttyper..

Når jeg driter meg ut i word er "angre" veldig greit å ha.. hehe.. (Du kan "angre" alle handlingene du har gjort, dersom du ikke har dokumentet med feil skrifttype da?)

Skrevet

Kan du trykke på angre-knappen mange ganger, så du kommer tilbake til der du begynte å gjøre feil? kanskje det går?

For sent, jeg lagret det...

*dumt*

Gjest sol etter regn
Skrevet

Hmm... Hos meg går det helt fint å endre skriften tilbake til "arial" eller andre skrifttyper..

Når jeg driter meg ut i word er "angre" veldig greit å ha.. hehe.. (Du kan "angre" alle handlingene du har gjort, dersom du ikke har dokumentet med feil skrifttype da?)

Opps.. "lagret" skulle være med der et sted..

Spørs om toget er gått om du har lagret det ja.. Men, det finnes kanskje flere muligheter? *krysse fingrene*

Skrevet

For sent, jeg lagret det...

*dumt*

Ja, underlig bug det der. Men selv om du lagrer skal angre knappen fungere - med mindre du også lukket dokumentet i mellomtiden ..

Skrevet

Ja, underlig bug det der. Men selv om du lagrer skal angre knappen fungere - med mindre du også lukket dokumentet i mellomtiden ..

Det har jeg desverre gjordt...

*klaske seg i panna*

Skrevet

Det har jeg desverre gjordt...

*klaske seg i panna*

huff, ja. Jeg har ikke hørt om noen som har klart å redde dokumentet etter en slik operasjon - men du kan jo ev. la det ligge i tilfelle det dukker opp noe genialt.

Jeg ville gått ut fra at det var fortapt.

Skrevet

huff, ja. Jeg har ikke hørt om noen som har klart å redde dokumentet etter en slik operasjon - men du kan jo ev. la det ligge i tilfelle det dukker opp noe genialt.

Jeg ville gått ut fra at det var fortapt.

*sukk*

Skrevet

Hvis du er tilknyttet universitetet i oslo så vet jeg at du kan ringe it avdelingen og få dokumentet ditt tilbake slik det var. men sannsynligheten er vel liten for det kanskje?

prøv å skru av maskinen og slå den på igjen. gå deretter inn på filen igjen. kanskje har den en sikkerhetskopi, eller at den kommer tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...