Gå til innhold

Lønn under opplæring.

Anbefalte innlegg

Gjest Glad vikar
Skrevet

For en tid tilbake så skrev jeg et innlegg om lønn under opplæring.

Jeg er utdannet i yrket men trengte litt tid for å lære arbeidsplassens rutiner og sjefen ymtet innpå om at hun ikke hadde tenkt å betale meg noe særlig for den første tiden.

Det gjaldt tre fulle dager.

Synes jo det var litt dårlig gjort siden jeg tross alt har utdannelsen og er autorisert, men visste ikke om jeg skulle bråke med det siden det bare var et vikariat og at jeg kunne trenge disse ukene på cv`n min.

Jeg ble anbefalt mye forskjellig av dere, men trakk det korteste strået og valgte å tie.

Nå har jeg en uke igjen av vikariatet og første lønningsslipp kom i posten i dag.

Dere kan tro at jeg har vært spent på hva de skulle gjøre.

Stor var gleden da jeg så at jeg er blitt fullt betalt fra dag en, jeg har til og med betalte spisepauser :)

Takk for støtten den gangen.

Fortsetter under...

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Skulle jamt bare mangle! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...