Gjest sol etter regn Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Har litt dårlig tid.. kjøpesenteret stenger kl 6.. og her sitter jeg, blank som bare det mtp. hva jeg skal kjøpe i innflytningsgave til to veninner som har flyttet sammen.. :-o Tips i full fart anyone?? 0 Siter
carma Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Vent til du har bedre tid og kjøp noe gjennomtenkt som de vet de vil ha :-) 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Grønnplante? Lys og servietter? Pleier selv å kjøpe grønnplante. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Vent til du har bedre tid og kjøp noe gjennomtenkt som de vet de vil ha :-) ja, burde det... Men har ikke lyst å komme tomhendt dit i kveld.. Blir nok en plante.. orkidè kanskje? 0 Siter
carma Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 ja, burde det... Men har ikke lyst å komme tomhendt dit i kveld.. Blir nok en plante.. orkidè kanskje? Syns Velouria sine forslag var bra! :-) 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Syns Velouria sine forslag var bra! :-) vel, nå har jeg brukt så lang tid på jakt etter en jæ**g stor edderkopp at jeg ikke rekker kjøpesenteret uansett.. hehe.. Så da blir det IKEA. Får sette på skylappene og la det stå til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.