Gå til innhold

hallo

Gjest FILLI!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest FILLI!!!!!!!!
Skrevet

Mange sier at navnet mitt høres ut som et guttenavn og jentenavn... hvis dere ikke vet hva jeg er, tror dere at jeg er jente eller gutt når jeg heter FILLI

Gjest uvitende mamma
Skrevet

tenker at det høres ut som et jentenavn men at det trolig er et guttenavn.. hehe :P

Skrevet

Jeg ville trodd du var gutt.

Om det virkelig er navnet ditt er du sjelden: det er 0, 1, 2 eller 3 i Norge som heter det.

Skrevet

Jeg ville trodd du var gutt.

Om det virkelig er navnet ditt er du sjelden: det er 0, 1, 2 eller 3 i Norge som heter det.

oi åssen vet du at det er så få som heter det?? er det det??? bare så dere vet det er jeg jente!!!

Skrevet

oi åssen vet du at det er så få som heter det?? er det det??? bare så dere vet det er jeg jente!!!

Jeg søkte på www.ssb.no/navn Der får du opp hvor mange som heter hva. Men pga personvern oppgir de ikke antallet om det er færre en fire som har et navn.

Gjest LucySky
Skrevet

tenker at det høres ut som et jentenavn men at det trolig er et guttenavn.. hehe :P

Kunne jo være stavet annerledes, da.

Philly, Fillie etc

Skrevet

Trodde det var et nick du snakket om jeg, er det et virkelig navn altså?

Jeg ville trodd du var utenlands (finsk kanskje) og ville heller sjekket hårsveis, pupper og klær etter kjønnet. Dersom det også var umulig hadde jeg spurt.

Skrevet

Hei carma :o)

Dette har ikke noe med tråden å gjøre, men jeg må bare spørre.....

Siden du kommer frem med denne filen, så fikk jeg lyst til å spørre deg hvor du bor?

Jeg er mye på Frøya skjønner du.

Jeg bor i sør-norge.

:o)

Skrevet

Hei carma :o)

Dette har ikke noe med tråden å gjøre, men jeg må bare spørre.....

Siden du kommer frem med denne filen, så fikk jeg lyst til å spørre deg hvor du bor?

Jeg er mye på Frøya skjønner du.

Jeg bor i sør-norge.

:o)

Hei :-)

Jeg bor i Oslo og har aldri vært på Frøya såvidt jeg vet :-)

Siden fant jeg i Google!

Gjest jeg heter snart ikke filli lenger
Skrevet

Helt klart homo.

DET ER IKKE ET HOMO NAVN!!!!!!! DA SKAL JEG BYTTE NAVN!!!!!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...