Gå til innhold

Thoresen endrer navn igjen...

Gjest liker ikke denne navneloven

Anbefalte innlegg

Skrevet

he he

dette begynner jo å ta helt av. lurer bare på når man kan ha et tall i navnet sitt, feks heten 9ls1 til etternavn

Skrevet

Det står vel noe i den nye navneloven at det måtte gå et visst antall år mellom hvert navneskifte?

Skrevet

Fra navneloven:

"Personer over 18 år kan ikke ta, endre eller sløyfe fornavn eller etternavn mer enn en gang hvert tiende år"

(Det er jo unntak da, som hvis man gifter seg, vil ha tilbake det gamle navnet eller hvis det er "særlige grunner" for det, noe jeg ikke kan se at Mr.Hversaagod har.)

Skrevet

Fra navneloven:

"Personer over 18 år kan ikke ta, endre eller sløyfe fornavn eller etternavn mer enn en gang hvert tiende år"

(Det er jo unntak da, som hvis man gifter seg, vil ha tilbake det gamle navnet eller hvis det er "særlige grunner" for det, noe jeg ikke kan se at Mr.Hversaagod har.)

Nettopp!

Og det kunne VG godt ha tatt seg bryet med å sjekke før de lagde et stort oppslag om det.

Mener

Skrevet

Nettopp!

Og det kunne VG godt ha tatt seg bryet med å sjekke før de lagde et stort oppslag om det.

Mener

Kanskje de til og med sjekket det, men tenkte: Vi trykker lell! ;-) En god historie....

Det er alltid flere som leser et stort oppslag enn dementien et par dager etterpå.....

Som du skjønner har jeg ikke all verdens tiltro til VG!! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...