Gå til innhold

sex med silikondukker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

9

• Zombiebob

4

• Clue1365380406

3

• kvinnen20

3

Hmm, gjør jeg? Jeg pleier å ha elefanthukommlse når det gjelder jenter, men dette husker jeg ikke i farten. Mulig jeg kommer på det etterhvert.

Men selvsagt stiller jeg opp, det er jo udiskuterbart:-)

Du inviterte meg på en mc-tur her:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2636729

Riktignok var det jeg som avslo den gangen, så det er mulig det er vel freidig av meg å påstå at du skylder meg en tur...

Du inviterte meg på en mc-tur her:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2636729

Riktignok var det jeg som avslo den gangen, så det er mulig det er vel freidig av meg å påstå at du skylder meg en tur...

Hehe, husker det innlegget der ja.

Så du tør plutselig nå da?

Ikke for å skremme deg, men husk at du må sitte tett inntil meg bak og ta godt rundt meg altså. Jeg er redd for at du skal alle av vet du-)

laguna1365380434

Nå leste jeg ikke hele artikkelen, men hvorfor er det sykt? Er det dukken i seg selv, eller er det "utroskapen" du reagerer på?

Når det gjelder dukken, sier jeg hver sin lyst, men dette skader da ingen?

Hva er den prinsippielle forskjellen på en dukke, en sjømannsbrud og en vibrator/dildo? Alle er de sexhjelpemidler laget av gummi/silikon....

Jeg mistenker menn med dukker for å personliggjøre & besjele dukken sin, og ofte være litt forelsket i den? Her legges det tydligvis mye sjel, penger og tid i det! :-o Det blir litt kraftig kost..!

Jeg mistenker ikke damene for å bli forelsket i dildoen sin..Gi den navn og personlighet og sånn.

Enig i at sexleketøy er sexleketøy..Men det ewr noe med måten det lekes på også! Jeg ville hatt alvorlige insigelser på å ha noe å gjøre med en hver som romantiserte noe som helst av plast og uten hjerne..;-)

Greit med ting som supplerer en partner og som korter ventetiden på en partner..Ikke fult så greit med noe som erstatter, og tilog med er mere verdsatt og elsket enn en partner av kjøtt og blod liksom..

Synes jeg.

Hehe, husker det innlegget der ja.

Så du tør plutselig nå da?

Ikke for å skremme deg, men husk at du må sitte tett inntil meg bak og ta godt rundt meg altså. Jeg er redd for at du skal alle av vet du-)

Å holde godt fast er jo halve moroa! Hvordan skal jeg ellers få en så god grunn til å kjenne på musklene dine?

Annonse

Det er jeg da alt for beskjeden til å spørre om, så jeg tar heller et ekstra godt tak og klemmer meg godt inntil deg :)

Ok, du får gjøre som du selv vil:-)

Skal jeg kjøre i t-skjorte så du kommer godt til magemusklene eller skal jeg bruke den tykke kjørejakka?

Ok, du får gjøre som du selv vil:-)

Skal jeg kjøre i t-skjorte så du kommer godt til magemusklene eller skal jeg bruke den tykke kjørejakka?

Da tror jeg vi satser på t-skjorta kombinert med smale, svingete skogstier så ikke farten blir for høy...

(Jeg tenker jo litt på sikkerheten også)

det er pussig, det dær...

jeg kom til å tenke på fetisjen med å tenne på kvinner i skoleuniform...er da ikke det ekkelt?? en mann i 50-årene for eksempel...er helt iorden med fetisjer, men å tenne på ung uskyld på den måten...næææh..æsj

må være ganske trist for en kone å få vite at mannen heller foretrekker å ha "samleie" med en silikondukke...

Er det noe bedre for en mann dersom kona foretrekker å ha sex med en silikondildo?

Annonse

Hadde du ikke lurt på samboeren om hun hadde kjøpt seg en tenåringsgutt i silikon?

Nei ikke i det hele tatt ;-)

Hadde lurt mest på hvor hun fikk alle pengene fra.

Synes ikke noe om altfor utstrakt bruk av sexleketøy i det hele tatt jeg. Og hadde selvsagt aldri kjøpt noen dukker (uansett om jeg var i et forhold eller ikke).

mil1365380270

Synes ikke noe om altfor utstrakt bruk av sexleketøy i det hele tatt jeg. Og hadde selvsagt aldri kjøpt noen dukker (uansett om jeg var i et forhold eller ikke).

Men det er forskjell på det og dildoer? Tror nok min hadde lurt veldig på hva som skjedde med sexlivet hans, om han en dag så meg drasse en diger silikondukke inn på soverommet ;-)

Gjest Halling

Silikondukker er sykt sykt sykt.

Mens silikonpikk er kvinnefrigjøing.

Forstå det den som vil.

Her på DOL har webmaster ofte et litt anstrengt forhold til sex. Et innlegg om elektrosex ble slettet, det dreide seg om en liten dings med 9-volts batteri som ga noen få milliampere. Trodde sikkert det dreide seg om høyspent rett fra masta? :-)

Et innlegg med dildoer og linker til bilder fikk stå i flere dager, helt til en la ut et bilde av en sjømannsbrud (en sislikonfitte) da ble innlegget slettet på noen minutter.

Jeg så ikke helt problemet, og det gjorde visst ingen andre heller.

Gjest Halling

Noen trenger bare partneren eller seg selv som leketøy. Det er i hvert fall nok for meg.

Nå benytter de fleste kviner ikke en dildo istedet for en virkelig mann men som noe ekstra, og hjelp under onanering. Siden du ikke virker være så inne i sånt, så er det ikke så lett å komme til med bare fingre på seg selv når en er jente. fingrene når liksom ikke veldig langt inn.

For gutter er det enkelt å onanere uten hjelpemiddel, siden utstyret deres er utenpå.

Dessuten har mange kvinner problemer med å oppnå orgasme og trenger litt hjelp.

Hvis du fortsatt ikke greier se det syke i at menn heller knuller plastdukker enn kona, tror jeg du bare får gå tilbake til dukka di og bli der!

'Nå benytter de fleste kviner ikke en dildo istedet for en virkelig mann men som noe ekstra, og hjelp under onanering. Siden du ikke virker være så inne i sånt, så er det ikke så lett å komme til med bare fingre på seg selv når en er jente. fingrene når liksom ikke veldig langt inn.

For gutter er det enkelt å onanere uten hjelpemiddel, siden utstyret deres er utenpå.

Dessuten har mange kvinner problemer med å oppnå orgasme og trenger litt hjelp.'

Hør-hør, folkeopplysning for alle som sov i anatomitimene!

En hånd kan ganske enkelt etterligne en vagina eller helst: En vaginas funksjon under samleiet.

En finger eller to kan derimot ikke fungere som en penis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...