Gå til innhold

Hvor er boka mi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett at kreative sjeler her inne har hjulpet andre med å finne ting før.

Nå er det jeg som har vært alt for distre`.

Etter at jeg ryddet inn uteputene mine i går har krimboken min vært som sunket i jorden.

Noen gode forslag? Jeg har alt sjekket uteputene, kjøleskapet og fryseren.

Nå vil jeg vite hvordan det går!

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

4

• annegunn

3

• cathlin

3

• sheba

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest bokjakt
Skrevet

På nattbordet eller i sengen; klar til kveldslesing? På gangen et sted? Under haugen med klære som skal legges sammen? Sammen med det du ryddet inn?

Skrevet

På nattbordet eller i sengen; klar til kveldslesing? På gangen et sted? Under haugen med klære som skal legges sammen? Sammen med det du ryddet inn?

Nå har jeg tatt en runde og tittet der du foreslo (til og med sjekket under sengen), men den var ikke der heller :(

*River meg oppgitt i håret*

Skrevet

Ved siden av telefonen eller på do.

Nei, hverken på do eller ved noen av de seks (!)telefonene vi har :(

Men jeg får da litt trim av å jogge rundt og sjekke nye tips :)

Skrevet

Du har ikke kone eller husdyr som du kan skylde på da?

Gjest bokjakt
Skrevet

Nå har jeg tatt en runde og tittet der du foreslo (til og med sjekket under sengen), men den var ikke der heller :(

*River meg oppgitt i håret*

Kan mannen din ha tatt den med seg eller lagt den i bokhyllen? Kan den være på do?

Skrevet

Du har ikke kone eller husdyr som du kan skylde på da?

:)

Det er nok jeg som er kona! Desverre kan jeg ikke skylde på hverken mann eller barn. Og det er jo blant annet det som er så irriterende!

Skrevet

Kan mannen din ha tatt den med seg eller lagt den i bokhyllen? Kan den være på do?

Mannen min hevder at han er helt uskyldig. Og do har jeg lett på etter tips fra carma...

Men jeg tar gjerne imot flere forslag.

Skrevet

Under sofaen, i gangen, på en hylle, under stuebordet.

Skrevet

Den har falt når du bærte inn tingene, så den ligger vel rundt der du satt en plass, eller i en krå, fordi du tuppet til den når du bar inn lasset:D

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

I et fraværende øyeblikk har du satt den i bokhylla siden du ikke tenkte over at det var den du holder på å lese akkurat nå :)

Skrevet

I gassgrillen?

Mellom putene i kassa?

Du la den på verandagjerdet, og den falt ned på utsiden?

Du putta den ned i bukselinningen, og den falt ut da du satt deg på do (og ligger bak?)

Hvilken krim er det da? *nysgjerrig*

Skrevet

Søpla?

Inni en bunke med klær som du bar inn samtidig?

Skrevet

:)

Det er nok jeg som er kona! Desverre kan jeg ikke skylde på hverken mann eller barn. Og det er jo blant annet det som er så irriterende!

Har trodd du var mann jeg! Lurulf høres liksom litt mann ut.

Skrevet

Du har ikke i en distre stund lånt den bort til annegunn, da?

Skrevet

I skittentøyskurven eller i kjøleskapet. Eller sammen med pledda hvis du brukte et slikt ute. Hvis du har rot i garderoben så ligger den kan hende på gulvet blant sko og slikt. I fryseboksen. I papiravfallet. I kjøkkenskapet der du satte inn en ubrukt bolle.

Skrevet

Mannen din har gjemt boken fordi den boken får den oppmerksomheten som din mann selv vil ha ;o)

Han er sjalu på boken, den ligger nok på plass igjen imorgen :o)

Skrevet

Har trodd du var mann jeg! Lurulf høres liksom litt mann ut.

Jeg trodde også lurulf var en mann!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...