Gå til innhold

Hvor er boka mi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har trodd du var mann jeg! Lurulf høres liksom litt mann ut.

Jeg skjønner at det begynner å bli noen måneder siden jeg var med på de mange kraftig

mens diskusjonene siden ikke alle har fått med seg at jeg er kvinne.

Jeg ønsket å ha et kjønnsnøytralt nick her. På den tiden var barna mine veldig glad i pc-spillet "Lurulf Ulv" og jeg tenkte at en ulv jo både kunne være mann og kvinne. Men for å ikke bli forvekslet med "Ulv i faarikaal", så kuttet jeg ut Ulv og bare kalte meg lurulf.

Da det gikk opp for meg flere oppfattet navnet som mann var jeg blitt så vandt til det at jeg ikke ønsket å skifte nick.

Sånn, nå har du fått den lange forklaringen.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

4

• annegunn

3

• cathlin

3

• sheba

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du har ikke i en distre stund lånt den bort til annegunn, da?

Ja, henne kan jeg skylde på! Flott, da trenger jeg ikke å være så irritert på meg selv lenger. *Puster lettet ut*

Skrevet

Under sofaen, i gangen, på en hylle, under stuebordet.

Nå har jeg sjekket ut de stedene også :(

Skrevet

Den har falt når du bærte inn tingene, så den ligger vel rundt der du satt en plass, eller i en krå, fordi du tuppet til den når du bar inn lasset:D

Under bordet ute har jeg ikke tenkt på å titte. Uff, håper den ikke er der, da er den vel våt nå. Jeg får lete etter en lommelykt og se etter, det er fullstendig mørkt ute nå.

Skrevet

I et fraværende øyeblikk har du satt den i bokhylla siden du ikke tenkte over at det var den du holder på å lese akkurat nå :)

Uh, har tenkt på det. Jeg har tatt en overfladisk titt i bokhylla uten hell, men jeg får gå igjennom hele (alle) skikkelig om den ikke dukker opp snart.

Skrevet

I gassgrillen?

Mellom putene i kassa?

Du la den på verandagjerdet, og den falt ned på utsiden?

Du putta den ned i bukselinningen, og den falt ut da du satt deg på do (og ligger bak?)

Hvilken krim er det da? *nysgjerrig*

Takk for kretive forslag, men ikke engang en titt i grillen førte fram. (DET hadde jo vært litt morsomt om den var der)

Boken er "Huden full" av Carl Hiaasen.

Skrevet

Under en av stolene hvor uteputene lå

Det kunne det ha vært, men stolene mine er av den sammenleggbare typen som nå står flatt mot veggen. Ikke for det, siden den ikke har dukket opp, skader det jo ikke å titte der heller. *Jogger ut med lommelykta*

Nope, har sjekket.

Skrevet

Søpla?

Inni en bunke med klær som du bar inn samtidig?

:) Nei, heldigtvis ikke i søppla heller. Det hadde vært litt ubehagelig siden vi hadde ørret til middag i dag. *Grøsser*

Skrevet

Ta en titt mellom stolene du har satt inntil veggen, den ligger sikkert mellom sete og ryggen på stolen.

Skrevet

Mannen din har gjemt boken fordi den boken får den oppmerksomheten som din mann selv vil ha ;o)

Han er sjalu på boken, den ligger nok på plass igjen imorgen :o)

He, he! Hadde mannen min vært sjalu på bøkene hadde vi hatt et alvorlig problem!

Jeg leser mye...

Bøkene mine har han aldri beklaget seg over, men det hender han synes jeg sitter vel mye og doler.

Han har stusset litt over meg nå, siden jeg leser et innlegg, løper rundt og sjekker, leser et nytt osb. Jeg har ikke innrømmet at jeg har bedt dere kreative sjeler om hjelp.

Skrevet

Ta en titt mellom stolene du har satt inntil veggen, den ligger sikkert mellom sete og ryggen på stolen.

Ja, mellom stolene har jeg ikke sett, bare under! Men nå er batteriet på lommelykta flatt, så jeg må prøve å huske det forslaget i morgen.

Sånn som jeg har gått og lyst ute nå er det vel like før noen naboer melder fra om innbrudstyver til politiet :)

Skrevet

ta en titt i papirsøpla

:-)

Nå er returpapirsekken også endevendt. Dessverre ikke der heller :(

Skrevet

I skittentøyskurven eller i kjøleskapet. Eller sammen med pledda hvis du brukte et slikt ute. Hvis du har rot i garderoben så ligger den kan hende på gulvet blant sko og slikt. I fryseboksen. I papiravfallet. I kjøkkenskapet der du satte inn en ubrukt bolle.

Joda, rot i garderoben har jeg nok. Men ingen bok som dukket opp der heller.

Takk for gode forslag, skittentøykurven skal jeg jammen gå i gjennom, den også!

Skrevet

Jeg tror den ble drept.

:) Siden det er en krimbok? Og morderen var butleren?

Skrevet

Jeg tror den ble drept.

Har du et forslag til hvor butleren har gjemt liket?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg pleier å legge den fra meg åpen oppå andre bøker i bokhylla. Kan du ha gjort det, og at den har sklidd bak bøkene?

Skrevet

Husker da jeg var 12-13 år og riktig en lesehest. Vi hadde besøk en sommer av to tremenninger. Jeg hadde dilla på gamle Tarzan-bøker. og de tremenningene syntes det var dritkjedelig at jeg skulle lese hele tiden.

Så en etter en forsvant bøkene. Husker til og med at jeg bant grønn sytråd rundt boka om kvelden og rundt håndleddet mitt. Om morgenen var boka vekk.

Da besøket skulle reise, lå alle Tarzanbøkene i bunnen av soveposen til han ene tremenningen min. Den slampen!

Skrevet

Det kunne det ha vært, men stolene mine er av den sammenleggbare typen som nå står flatt mot veggen. Ikke for det, siden den ikke har dukket opp, skader det jo ikke å titte der heller. *Jogger ut med lommelykta*

Nope, har sjekket.

Du er sikker på at du ikke har kastet den.

Jeg leter fremdeles etter fjernkontrollen som jeg mistet for et år siden :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...