Gå til innhold

Hvor er boka mi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He, he! Hadde mannen min vært sjalu på bøkene hadde vi hatt et alvorlig problem!

Jeg leser mye...

Bøkene mine har han aldri beklaget seg over, men det hender han synes jeg sitter vel mye og doler.

Han har stusset litt over meg nå, siden jeg leser et innlegg, løper rundt og sjekker, leser et nytt osb. Jeg har ikke innrømmet at jeg har bedt dere kreative sjeler om hjelp.

Fint han ikke reagerer å blir sjalu på bøker,,,

men jeg kan godt skjønne at han kan bli sjalu på oss her inne på DOL..

Ikke få timer vi bruker på hverandre :o)

Jeg hadde ikke tort å nevne til kjærsten at jeg doler engang....

Han synes alt sånt er idioti... hehe, han skulle bare vist hvor gøy vi har det her inne..

Vi leter til og med etter bøker og sutter her inne :-)))

En god latter forlenger livet, så bruk DOL :o)

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

4

• annegunn

3

• cathlin

3

• sheba

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg pleier å legge den fra meg åpen oppå andre bøker i bokhylla. Kan du ha gjort det, og at den har sklidd bak bøkene?

Nei, jeg bruker aldri å legge åpne bøker i bokhylla. Men jeg må jo ha vært ganske så distre siden den ikke har dukket opp.

Boka er ikke engang mi, men lånt på biblioteket. Så den viser seg vel ikke før etter at jeg har betalt erstatning dit, er jeg redd.

Skrevet

Husker da jeg var 12-13 år og riktig en lesehest. Vi hadde besøk en sommer av to tremenninger. Jeg hadde dilla på gamle Tarzan-bøker. og de tremenningene syntes det var dritkjedelig at jeg skulle lese hele tiden.

Så en etter en forsvant bøkene. Husker til og med at jeg bant grønn sytråd rundt boka om kvelden og rundt håndleddet mitt. Om morgenen var boka vekk.

Da besøket skulle reise, lå alle Tarzanbøkene i bunnen av soveposen til han ene tremenningen min. Den slampen!

*LOL*

Tenker du lurte godt på hvor bøkene ble av!

Skrevet

Du er sikker på at du ikke har kastet den.

Jeg leter fremdeles etter fjernkontrollen som jeg mistet for et år siden :(

Håper ikke jeg må lete så lenge! Etter forslag i denne tråden har jeg vært gjennom både søppel og returpapir.

Det ender vel med at jeg må ut med erstatning til biblioteket - og så dukker boka opp.

Skrevet

Håper ikke jeg må lete så lenge! Etter forslag i denne tråden har jeg vært gjennom både søppel og returpapir.

Det ender vel med at jeg må ut med erstatning til biblioteket - og så dukker boka opp.

Ups, der er bøkene dyre. Tre ganger så mye som i bokhandelen. Spør meg ikke hvorfor.

Jeg fikk et kjempekrav engang, fikk sjokk og trodde de fleipet med meg men fant heldigvis boka tilslutt

Skrevet

Han synes alt sånt er idioti... hehe, han skulle bare vist hvor gøy vi har det her inne..

Ja, DOL kan være god å ha! Men nå får jeg vel krype til køys der mannen min venter :)

God natt!

Skrevet

Skriver under på det!

Mannen min bruker time etter time på å kikke på gode biler som han kan importere fra Tsykland.

Hver sin lyst, sier jeg da :-) Men - det er jo flott hvis vi kan tjene noen tusener på at han synes det er moro å lete på internett da!

Jeg foretrekker klart DOL :-)

Skrevet

Ja, DOL kan være god å ha! Men nå får jeg vel krype til køys der mannen min venter :)

God natt!

Mannen min har sovnet på saofaen... Kanskje jeg skal være snill kone og få ham opp i senga :-)

Skrevet

Ups, der er bøkene dyre. Tre ganger så mye som i bokhandelen. Spør meg ikke hvorfor.

Jeg fikk et kjempekrav engang, fikk sjokk og trodde de fleipet med meg men fant heldigvis boka tilslutt

Uff da, er det så dyrt? Jeg antok at biblioteket bare tok bokhandler pris.

Jeg har bare måttet erstatte en bok en gang, det var en barnebok for mange år siden. Da dukket boken opp igjen like etterpå. Jeg reagerte ikke på erstatningsbeløpet, bare irriterte meg over at eksemplaret til biblioteket hadde vært veldig slitt.

Jeg hadde nesten lyst til å gi tilbake det slitte eksemplaret og be om å få det nye jeg hadde betalt for i bytte.

Skrevet

Uff da, er det så dyrt? Jeg antok at biblioteket bare tok bokhandler pris.

Jeg har bare måttet erstatte en bok en gang, det var en barnebok for mange år siden. Da dukket boken opp igjen like etterpå. Jeg reagerte ikke på erstatningsbeløpet, bare irriterte meg over at eksemplaret til biblioteket hadde vært veldig slitt.

Jeg hadde nesten lyst til å gi tilbake det slitte eksemplaret og be om å få det nye jeg hadde betalt for i bytte.

Hihi, det skjønner jeg. Du får forlenge lånetida til du finner den. Den dukker nok opp tilslutt :o)

Skrevet

Mannen min har sovnet på saofaen... Kanskje jeg skal være snill kone og få ham opp i senga :-)

Ja, gjør det, så slipper han å våkne med stiv nakke i morgen!

Skrevet

:) Siden det er en krimbok? Og morderen var butleren?

Hehe, jeg vet ikke. Kanskje fjernkontrollen til Dorthe lusker i buskene...

Skrevet

Har du et forslag til hvor butleren har gjemt liket?

I hodet ditt.

*legge seg*

Skrevet

Skriver under på det!

Mannen min bruker time etter time på å kikke på gode biler som han kan importere fra Tsykland.

Hver sin lyst, sier jeg da :-) Men - det er jo flott hvis vi kan tjene noen tusener på at han synes det er moro å lete på internett da!

Jeg foretrekker klart DOL :-)

:o)

Bedre å glede noen tusener enn å tjene noen tusener ;o)

En av grunnene til at vi foretrekker DOL :o)

Skrevet

Den stakk du inn i ei hylle i gangen i bokhylla i stuen. Kanskje du slengte den sammen med bunken av regninger, kvitteringer og ymse meldinger fra fjern og nær.

Skrevet

Ja, henne kan jeg skylde på! Flott, da trenger jeg ikke å være så irritert på meg selv lenger. *Puster lettet ut*

Du får si ifra når regninga fa biblioteket kommer.

Trøtt i dag?

:)

Gjest streng frue
Skrevet

La være å rydde. Den dukker opp når du ikke har tenkt på den på en stund. Si til biblioteket at du blir litt for sen med innleveringen (om den er lånt) eller forleng lånet om mulig.

Gjest streng frue
Skrevet

La være med å lete, mente jeg.

*ris på lanken*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...