Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, nå har jeg funnet ut at jeg er drittlei det gamle livet mitt, og det er påtide å bryte opp fra "venner" og komme meg videre...

Nå vil jeg ikke starte på nytt i denne lille drittbygda som jeg bor i, jeg vil vekk!

MEN jeg kan ikke bare flytte heller? eller kan jeg bare det? Bare finne en møbelert leilighet i en eller annen by, også finne jobb senere? Å vente på jobb tror jeg rett og slett ikke jeg holder ut, holder ikke ut et eneste sekund til, rett og slett...

Åååå jeg er drittlei, og MENER det!!!

Hjelp dere fornuftige Dolere:D

Gjest studere kanskje?
Skrevet

Er det akuelt for deg å studere?Du kan jo sjekke evt restplasser på høgskoler - ofte litt lettere å flytte når man har et studie man skal begynne på. Hvis du finner noe du kan tenke deg som det er fortsatt plasser på, setter du igang med å finne hybel osv.

Lips1365380508
Skrevet

Du forteller ikke hvorfor du mistrives der da. Hvor lenge har du bodd der?

Nei, bygder er ikke de enkleste plasser å bo i. Jeg liker selv litt større byer, der man har stor frihet, og "ingen" kjenner deg.

Men ikke si opp jobben, for så å flytte, å være uten jobb på den nye plassen, for det kan gjøre deg enda mer deppa. Å stå der, uten jobb og venner, må vel være verre enn slik du har det nå.

Kan du ikke søke etter jobb i en annen by,mens du fortsatt bor i bygda og jobber?

Clue1365380406
Skrevet

Joda, visst kan du flytte!

Det gjorde jeg selv. Hadde bodd i samme byen hele livet, og fant ut at det var på tide å prøve noe annet.

Godt hjulpet av at mannen min (den gang samboer) måtte jobbe på en annen kant av landet, men dog.

Hadde bare godt av det, og stortrives!

Men enig med de andre, du burde finne deg jobb/studieplass først!

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Klart du kan flytte! Søstra mi flytta etter å ha skaffa hus og uten å ha fått seg jobb, fungerte fint. Ho er så fornøyd, så.

Skrevet

Vel, det er ikke særlig lurt å flytte uten å ha ny jobb. MEd mindre du har masse sparepenger da... Du kan da nemlig ende opp med å måtte flytte tilbake til mor og far fordi du er helt bankerott - og det er vel det siste du vil...

Søk på alt mulig av arbeid. Du behøver ikke å finne drømmejobben med en gang. Bare finn en jobb, begynn å tjene penger og så fortsetter du å lete etter drømmejobben.

Skrevet

Vel, det er ikke særlig lurt å flytte uten å ha ny jobb. MEd mindre du har masse sparepenger da... Du kan da nemlig ende opp med å måtte flytte tilbake til mor og far fordi du er helt bankerott - og det er vel det siste du vil...

Søk på alt mulig av arbeid. Du behøver ikke å finne drømmejobben med en gang. Bare finn en jobb, begynn å tjene penger og så fortsetter du å lete etter drømmejobben.

Saken er den, at jeg bare må komme meg vekk her i fra... har absolutt ingenting som holder meg tilbake, har ikke plass å bo, en jobb jeg misstrives og slites ut i...

Føler at livet mitt er iferd med å bli enda værre, pga forskjellige hendelser, og jeg har bare lyst til å slippe alt å bare stikke, og jeg vil heller stikke av, enn å tenke de suicidiale tankene opp og opp igjen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...