Gå til innhold

500 kr avslag på Telenorregning?

Anbefalte innlegg

Gjest Lønner det seg?
Skrevet

Fikk tlf fra Telenor - hvis jeg tar ny bindingstid på abbonementet mitt (DjuiceMagnum), får jeg 500 kr i avslag på regninga. Lønner det seg? Eller er det bedre å skifte abbonement?

Gjest Lønner det seg?
Skrevet

Abbonement?

Abonnement heter det kanskje?

Skrevet

Jeg fikk telefon en gang om en som ville gi meg 500 kr i avslag på regninga mi, men så gikk jeg tom for strøm og han ringte aldri tilbake.

Men hvor lenge måtte du binde deg?

(Og ja, det heter abonnement) ;)

Gjest Lønner det seg?
Skrevet

Jeg fikk telefon en gang om en som ville gi meg 500 kr i avslag på regninga mi, men så gikk jeg tom for strøm og han ringte aldri tilbake.

Men hvor lenge måtte du binde deg?

(Og ja, det heter abonnement) ;)

1 års bindingstid.

Skrevet

1 års bindingstid.

Nei. Telenor lønner seg aldri på mobil. Se på telepriser.no

De ligger på ca. 40. plass tror jeg.....

Selv bruker jeg Chess til en tredjedel av telenorprisen og er veldig fornøyd med dem.

Skrevet

Det lønner seg sjelden eller aldri, si at du blir med om de sletter 1000,- på regningen din ;)

Gjest kjøp og salg
Skrevet

Ikke la deg kjøpe av Telehor. Det er det samme som å prostituere seg.

Skrevet

Fikk du bare tilbud om 500,- i avslag? Jeg fikk tilbud om 1000,- avslag mot ett års bindingstid.

Skrevet

Fikk du bare tilbud om 500,- i avslag? Jeg fikk tilbud om 1000,- avslag mot ett års bindingstid.

Kommer an på hva slags abonnement man har om man får tilbud om 500kr. eller 1000kr. i ringing.

Ifjor fikk mannen min 1000kr. tilbudet på Privat+ abonnement.

En måned før det fikk jeg telefon fra Telenor:

En nybegynner ringte meg (som har Fritid abonnement) og tilbød det samme. Jeg stussa, synes tilbudet var bra og at jeg også fikk sms for 150kr. fordi jeg hørte på ham...!

Ringte opp igjen til Telenor (forvisse meg om at det var riktig)og de sa det var feil, det var 500kr. tilbudet jeg skulle ha. Men, jeg fikk jo tilbud om 1000kr. i ringing..De hadde tapet samtalen og jeg fikk 1000kr. tilbudet. "Kunden har jo rett".

Et år har gått og ny telefon med tilbud har kommet, men denne gangen ikke fra en nybegynner:-)

tilbudet lød på 500kr. i gratis ringing med nytt 1 års bindingstid. Jeg takket nei, har tenkt på ny telefon og vil sjekke litt hva som lønner seg. Kan jo få en bra telefon idag til 1 kr. med f.eks. Fri 20 abonnement.

Får se hva jeg gjør..!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...