Gå til innhold

Åreknuteoperasjon

Anbefalte innlegg

Gjest FineLine
Skrevet

Blir operert for åreknuter en torsdag i september. Får jeg narkose? og hvor lenge blir jeg sykemeldt? nøyaktig to uker så jeg kommer på jobb torsdag to uker senere eller litt mere enn to uker eller litt mindre???????? tkaknemlig for svar.

Skrevet

Hvorfor ringer du ikke sykehuset du skal opereres på og spør? :-)

(Forresten... funker spørsmål bedre om man hiver på åtte spørsmålstegn i stedet for ett?)

Gjest FineLine
Skrevet

Hvorfor ringer du ikke sykehuset du skal opereres på og spør? :-)

(Forresten... funker spørsmål bedre om man hiver på åtte spørsmålstegn i stedet for ett?)

Tror du de svarer på slike spørsmål en lørdagskveld????????????????????? vet ikke om dette funker eller hvorfor du spør om det engang.

Skrevet

Tror du de svarer på slike spørsmål en lørdagskveld????????????????????? vet ikke om dette funker eller hvorfor du spør om det engang.

Kanskje du må vente til mandag??????????????

Gjest lille rosinen
Skrevet

Kan jeg spørre hvor gammel du er og hvor mye åreknuter du har? Hva slags operasjon er dette?

Jeg begynte å få litt åreknuter når jeg var 22 ca og er redd jeg ikke kommer til å se ut bak på bena når jeg kommer til 30...

Gjest FineLine
Skrevet

Kan jeg spørre hvor gammel du er og hvor mye åreknuter du har? Hva slags operasjon er dette?

Jeg begynte å få litt åreknuter når jeg var 22 ca og er redd jeg ikke kommer til å se ut bak på bena når jeg kommer til 30...

Jeg er 40 og har hatt mye åreknuter i mange år etter svangerskap. Det har ikke plaget meg før nå, og derfor er operasjon bestemt. Jeg har aldri sett ut på leggene og bruker derfor alltid lange skjørt for eksempel.

Gjest FineLine
Skrevet

Kanskje du må vente til mandag??????????????

Ja hvis ingen tilfeldigvis har vært igjennom noe lignende leser dette innlegget. Siden det dreier seg om en vanlig operasjon som veldig mange kvinner har vært igjennom er vel sjansene ganske store. Kanskje til og med noen som interesser seg for spørsmålet,ikke tegnsetting!!!!!!!!!!!!!!!111111

Skrevet

Normalt går det en to ukers tid, de bare snitter opp, små sntt, strekker ut åren og stifter ijen, mellom 15 og 20 steder på benet. Det legses fort, bare små arr etter stiftinga, stiftene taes ut på et legekontor. så er det over, så sant du ikke får komplikasjoner, eller skal på sykehuset i Østfold? :-)

Gjest FineLine
Skrevet

Normalt går det en to ukers tid, de bare snitter opp, små sntt, strekker ut åren og stifter ijen, mellom 15 og 20 steder på benet. Det legses fort, bare små arr etter stiftinga, stiftene taes ut på et legekontor. så er det over, så sant du ikke får komplikasjoner, eller skal på sykehuset i Østfold? :-)

Får jeg bedøvelse eller narkose? Det er min store skrekk å få bedøvelse, og jeg husker ikke hva ble sagt.

Skrevet

Du kan sikkert velge men normalt bare lokalbedøvelse, ikke noe spesiellt vondt utover følelsen når blodårene strekkes...

kakki1365380609
Skrevet

Min mor fikk epidural da hun gjorde dette for et par år tilbake :o)

Skrevet

Jeg fikk narkose. Legen foreslo etter 14 dager lengre sykemelding, da han lurte på om det ikke så helt bra ut eller noe. Men det hadde jeg ikke samvittighet til. Anbefaler degå gjøre det derimot, da foten min ble stygg og det kom tilbake. Hvis jeg hadde gjort det på nytt hadde jeg vært mye flinkere å bruke støttestrømpe lenge etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...