laguna1365380434 Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 rockelåter burde jeg brenne å sende til USA? Jeg tenkte jeg skulle lage en hyggelig overaskelse til han gutten jeg har møtt derfra, og putte litt sånne norske ting og tang i en konvolutt til ham..(litt candy, litt Hamsun..sånne ting..norske ting jeg kan stå inne for liksom..;-)) Og altså en cd med kul norsk rock. Nå har jeg tenkt ut en god del titler, men vil gjerne ha innspill på bra låter jeg bare ikke KAN glemme! Vi liker rock! Folkens, hva bør med? :-) 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Kaizers? DumDum Boys? De har hvertfall slått an hos to utenlandske venner av meg.. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Jeg HAR tenkt på disse: Gluecifer, Turboneger, Amulet Apoptygma berzerk,surferrosa, backstreet girls,satyricon, euroboys.. Og tar vi med folk som synger på norsk har jeg også tenkt på ting som, raga, dumdum, kjøtt, kaizers, wannskrækk.. Bare sånn at det er nevnt! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Kaizers? DumDum Boys? De har hvertfall slått an hos to utenlandske venner av meg.. Kult! Selvom de synger norsk? Jeg tenkte litt på det..Og tror jeg MÅ ha mede norsksyngende..:-) Takk! 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Kult! Selvom de synger norsk? Jeg tenkte litt på det..Og tror jeg MÅ ha mede norsksyngende..:-) Takk! Jepp. Tok med ei tysk venninne på Kaizerkonsert på Rockefeller og hun storkoste seg. Jeg klarer ikke å forstå alt de synger selv heller, men liker de lell :-) Jeg ble kjent med ei kul japansk jente for en del år siden, og hun syns dumdum var veldig bra og ville ha CD og greier. Hadde jeg aldri trodd, men kult :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Jepp. Tok med ei tysk venninne på Kaizerkonsert på Rockefeller og hun storkoste seg. Jeg klarer ikke å forstå alt de synger selv heller, men liker de lell :-) Jeg ble kjent med ei kul japansk jente for en del år siden, og hun syns dumdum var veldig bra og ville ha CD og greier. Hadde jeg aldri trodd, men kult :-) Stilig! :-) Takk skal du ha, da brenner jeg hvertfall noe av begge de, for det er jo skitkule band! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 DDE og Åge Aleksandersen? Terje Tysland? Ingen av de er nok helt opp min gate, men takk for inspill! :-) 0 Siter
Alisha Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Jeg HAR tenkt på disse: Gluecifer, Turboneger, Amulet Apoptygma berzerk,surferrosa, backstreet girls,satyricon, euroboys.. Og tar vi med folk som synger på norsk har jeg også tenkt på ting som, raga, dumdum, kjøtt, kaizers, wannskrækk.. Bare sånn at det er nevnt! :-) Har du hørt siste med Apop? Er den bra? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Har du hørt siste med Apop? Er den bra? Mnei..Følger ikke med jeg visst..Har de gitt ut ny skive altså? Den siste jeg kjøpte er jo gammel nå.. *litt flau* Dette burde jeg vite! 0 Siter
Gemini Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Stilig! :-) Takk skal du ha, da brenner jeg hvertfall noe av begge de, for det er jo skitkule band! :-) Hva med noe av Marius Müller? Tror ikke du nevnte ham? (Gidder ikke gå tilbake i det forrige innlegget ditt og sjekke) 0 Siter
Alisha Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Mnei..Følger ikke med jeg visst..Har de gitt ut ny skive altså? Den siste jeg kjøpte er jo gammel nå.. *litt flau* Dette burde jeg vite! Nei, bare en ny singel. In this togehter. Har ikke lyd på pcen så får ikke hørt musikk her. http://www.apoptygmaberzerk.de/ Kjenner igrunn ikke så mye til Apop heller jeg da... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Nei, bare en ny singel. In this togehter. Har ikke lyd på pcen så får ikke hørt musikk her. http://www.apoptygmaberzerk.de/ Kjenner igrunn ikke så mye til Apop heller jeg da... Ah, takk, der ser du hvor mye jeg følger med..;-) Den skal jeg såvisst høre! Jeg liker Apop veldig godt, har sett flere konserter og greier..Men så sluttet jeg vist å følge med..Takk for oppdatering! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Hva med noe av Marius Müller? Tror ikke du nevnte ham? (Gidder ikke gå tilbake i det forrige innlegget ditt og sjekke) Det er kult! Takker for bra innspill! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 "Ingenting" Ja..Kanskje ingenting! Takk! :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Det er kult! Takker for bra innspill! :-) Har et par andre forslag også, som jeg er mer usikker på om du er helt enig i... Margaret Berger (fra Idol) og Marion Raven har kommet med hvert sitt ganske så ålreite album. Og så har du jo en annen norsk favoritt fra min side, Odd (albumet Not All Birds Fly With Ease). Men disse er kanskje mer i "pop/rock"-kategorien, ikke reindyrka rock? (Jeg er ikke så stø på sånn bås-setting). :-) 0 Siter
Alisha Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Ah, takk, der ser du hvor mye jeg følger med..;-) Den skal jeg såvisst høre! Jeg liker Apop veldig godt, har sett flere konserter og greier..Men så sluttet jeg vist å følge med..Takk for oppdatering! :-) Du får holde deg oppdatert ved å følge med på siden deres da Fortell meg om sangen er bra eller ikke da. Det skal visst være litt ulike meninger ute å går 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Big Bang :-) Ja! Absolutt! Takk! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.