Gå til innhold

Hvilke bra norske..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

rockelåter burde jeg brenne å sende til USA?

Jeg tenkte jeg skulle lage en hyggelig overaskelse til han gutten jeg har møtt derfra, og putte litt sånne norske ting og tang i en konvolutt til ham..(litt candy, litt Hamsun..sånne ting..norske ting jeg kan stå inne for liksom..;-))

Og altså en cd med kul norsk rock.

Nå har jeg tenkt ut en god del titler, men vil gjerne ha innspill på bra låter jeg bare ikke KAN glemme!

Vi liker rock!

Folkens, hva bør med?

:-)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

23

• Gemini

8

• Alisha

4

• musikeren

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest lille rosinen
Skrevet

Kaizers? DumDum Boys? De har hvertfall slått an hos to utenlandske venner av meg..

laguna1365380434
Skrevet

Jeg HAR tenkt på disse: Gluecifer, Turboneger, Amulet Apoptygma berzerk,surferrosa, backstreet girls,satyricon, euroboys..

Og tar vi med folk som synger på norsk har jeg også tenkt på ting som, raga, dumdum, kjøtt, kaizers, wannskrækk..

Bare sånn at det er nevnt! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Kaizers? DumDum Boys? De har hvertfall slått an hos to utenlandske venner av meg..

Kult! Selvom de synger norsk? Jeg tenkte litt på det..Og tror jeg MÅ ha mede norsksyngende..:-)

Takk!

Gjest lille rosinen
Skrevet

Kult! Selvom de synger norsk? Jeg tenkte litt på det..Og tror jeg MÅ ha mede norsksyngende..:-)

Takk!

Jepp. Tok med ei tysk venninne på Kaizerkonsert på Rockefeller og hun storkoste seg. Jeg klarer ikke å forstå alt de synger selv heller, men liker de lell :-)

Jeg ble kjent med ei kul japansk jente for en del år siden, og hun syns dumdum var veldig bra og ville ha CD og greier. Hadde jeg aldri trodd, men kult :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jepp. Tok med ei tysk venninne på Kaizerkonsert på Rockefeller og hun storkoste seg. Jeg klarer ikke å forstå alt de synger selv heller, men liker de lell :-)

Jeg ble kjent med ei kul japansk jente for en del år siden, og hun syns dumdum var veldig bra og ville ha CD og greier. Hadde jeg aldri trodd, men kult :-)

Stilig! :-) Takk skal du ha, da brenner jeg hvertfall noe av begge de, for det er jo skitkule band!

laguna1365380434
Skrevet

DDE og Åge Aleksandersen? Terje Tysland?

Ingen av de er nok helt opp min gate, men takk for inspill! :-)

Skrevet

Jeg HAR tenkt på disse: Gluecifer, Turboneger, Amulet Apoptygma berzerk,surferrosa, backstreet girls,satyricon, euroboys..

Og tar vi med folk som synger på norsk har jeg også tenkt på ting som, raga, dumdum, kjøtt, kaizers, wannskrækk..

Bare sånn at det er nevnt! :-)

Har du hørt siste med Apop? Er den bra?

laguna1365380434
Skrevet

Har du hørt siste med Apop? Er den bra?

Mnei..Følger ikke med jeg visst..Har de gitt ut ny skive altså? Den siste jeg kjøpte er jo gammel nå..

*litt flau*

Dette burde jeg vite!

Skrevet

Stilig! :-) Takk skal du ha, da brenner jeg hvertfall noe av begge de, for det er jo skitkule band!

Hva med noe av Marius Müller? Tror ikke du nevnte ham? (Gidder ikke gå tilbake i det forrige innlegget ditt og sjekke)

Skrevet

Mnei..Følger ikke med jeg visst..Har de gitt ut ny skive altså? Den siste jeg kjøpte er jo gammel nå..

*litt flau*

Dette burde jeg vite!

Nei, bare en ny singel. In this togehter. Har ikke lyd på pcen så får ikke hørt musikk her.

http://www.apoptygmaberzerk.de/

Kjenner igrunn ikke så mye til Apop heller jeg da...

Gjest ingenting synger på norsk
Skrevet

"Ingenting"

laguna1365380434
Skrevet

Nei, bare en ny singel. In this togehter. Har ikke lyd på pcen så får ikke hørt musikk her.

http://www.apoptygmaberzerk.de/

Kjenner igrunn ikke så mye til Apop heller jeg da...

Ah, takk, der ser du hvor mye jeg følger med..;-)

Den skal jeg såvisst høre!

Jeg liker Apop veldig godt, har sett flere konserter og greier..Men så sluttet jeg vist å følge med..Takk for oppdatering!

laguna1365380434
Skrevet

Hva med noe av Marius Müller? Tror ikke du nevnte ham? (Gidder ikke gå tilbake i det forrige innlegget ditt og sjekke)

Det er kult! Takker for bra innspill! :-)

laguna1365380434
Skrevet

"Ingenting"

Ja..Kanskje ingenting! Takk! :-)

Skrevet

Det er kult! Takker for bra innspill! :-)

Har et par andre forslag også, som jeg er mer usikker på om du er helt enig i... Margaret Berger (fra Idol) og Marion Raven har kommet med hvert sitt ganske så ålreite album. Og så har du jo en annen norsk favoritt fra min side, Odd (albumet Not All Birds Fly With Ease). Men disse er kanskje mer i "pop/rock"-kategorien, ikke reindyrka rock? (Jeg er ikke så stø på sånn bås-setting). :-)

Skrevet

Ah, takk, der ser du hvor mye jeg følger med..;-)

Den skal jeg såvisst høre!

Jeg liker Apop veldig godt, har sett flere konserter og greier..Men så sluttet jeg vist å følge med..Takk for oppdatering!

Du får holde deg oppdatert ved å følge med på siden deres da :)

Fortell meg om sangen er bra eller ikke da. Det skal visst være litt ulike meninger ute å går :)

laguna1365380434
Skrevet

Big Bang

Ja! Absolutt! Takk! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...