Gå til innhold

Hvilke bra norske..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Har et par andre forslag også, som jeg er mer usikker på om du er helt enig i... Margaret Berger (fra Idol) og Marion Raven har kommet med hvert sitt ganske så ålreite album. Og så har du jo en annen norsk favoritt fra min side, Odd (albumet Not All Birds Fly With Ease). Men disse er kanskje mer i "pop/rock"-kategorien, ikke reindyrka rock? (Jeg er ikke så stø på sånn bås-setting). :-)

Odd har jeg ikke hørt..(skal gjøre! :-)) men de to andre blir nok litt "poppete" for meg..;-)

Jeg er vanskelig også, ser du..;-) Takker for gode tips!

:-)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

23

• Gemini

8

• Alisha

4

• musikeren

3

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Du får holde deg oppdatert ved å følge med på siden deres da :)

Fortell meg om sangen er bra eller ikke da. Det skal visst være litt ulike meninger ute å går :)

Skal gjøre! Jeg har vist litt trøbbel med å få spilt den av, men prøver å ordne problemet..(ved å trykke påalle tilgjengelige knapper..;-))

Takk for linken! :-)

Skrevet

Ingen av de er nok helt opp min gate, men takk for inspill! :-)

Bærre koschele de sjø.

Skrevet

Odd har jeg ikke hørt..(skal gjøre! :-)) men de to andre blir nok litt "poppete" for meg..;-)

Jeg er vanskelig også, ser du..;-) Takker for gode tips!

Du kan høre noen små smakebiter på

http://www.mic.musikkonline.no/shop/displayAlbum.asp?id=29447

Særlig Awake, Trust og kanskje Madness & Human Traffic vil kanskje falle i smak, kanskje også OD. Selv liker jeg godt Agoraphobic, OD og Beautiful. Igrunnen er stort sett hele plata (og den forrige som ikke er i salg lenger) veldig bra. Men vi har kanskje ikke 100% identisk musikksmak. :-) Men Odd er i alle fall ganske allsidig, så håper du finner noe som du liker der.

Skrevet

Skal gjøre! Jeg har vist litt trøbbel med å få spilt den av, men prøver å ordne problemet..(ved å trykke påalle tilgjengelige knapper..;-))

Takk for linken! :-)

Å trykke på alle tilgjengelige knapper bruker å funke :)

Det er utrolig frustrerende og irriterende å ikke ha lyd på pcen...mangler drivere til lydkortet og jeg vet ikke hvordan det går ann å fikses :)

Men venter spent på tilbakemelding om Apop da :)

Skrevet

Særlig Awake, Trust og kanskje Madness & Human Traffic vil kanskje falle i smak, kanskje også OD. Selv liker jeg godt Agoraphobic, OD og Beautiful. Igrunnen er stort sett hele plata (og den forrige som ikke er i salg lenger) veldig bra. Men vi har kanskje ikke 100% identisk musikksmak. :-) Men Odd er i alle fall ganske allsidig, så håper du finner noe som du liker der.

Hm - jeg kløner visst med å formulere meg. De låtene jeg skrev at jeg liker, er de jeg liker ekstra godt, men egentlig er hele skiva veldig ålreit. Row Your Boat og Watching Over You er vel de jeg er minst begeistret for da.

Men den beste låta hans er nok "No one is leaving" - som han spilte inn som duett med den svenske artisten Dilba. Utrolig fin låt! I og med at den ikke er i salg lenger, så kan jeg sikkert hjelpe deg å få tak i den... :-)

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Hvis man beveger seg litt over på den heavy siden kan man jo ta med El Caco, Stonegard, Audrey Horne, Mohammed, Animal Alpha, Skambankt.

hare1365380455
Skrevet

Jeg HAR tenkt på disse: Gluecifer, Turboneger, Amulet Apoptygma berzerk,surferrosa, backstreet girls,satyricon, euroboys..

Og tar vi med folk som synger på norsk har jeg også tenkt på ting som, raga, dumdum, kjøtt, kaizers, wannskrækk..

Bare sånn at det er nevnt! :-)

Seigmenn/zeromancer/motorpsycho/September When/mods/Krister Knudsen/cloroform/Thomas Dybdahl/a-ha.

Skrevet

Madrugada, Seigmenn, Big Bang, Ricochets, Mormones iallefall og om jeg kommer på flere så skal jeg si fra.

laguna1365380434
Skrevet

Takk! Jeg har visst litt problemer med å få spilt ting på maskinen min i dag, men jeg er spent påå høre det når jeg får fikset det! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Seigmenn/zeromancer/motorpsycho/September When/mods/Krister Knudsen/cloroform/Thomas Dybdahl/a-ha.

Tusen takk! Mye bra! Og tenk at jeg glemte zeromancer! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Hvis man beveger seg litt over på den heavy siden kan man jo ta med El Caco, Stonegard, Audrey Horne, Mohammed, Animal Alpha, Skambankt.

Absolutt! Takk! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Madrugada, Seigmenn, Big Bang, Ricochets, Mormones iallefall og om jeg kommer på flere så skal jeg si fra.

Tusen takk! Mange gode..Som jeg burde husket selv også, jeg har helt tesilhjerne noen ganger..;-)

Og si gjerne fra om du kommer på flere! Kult! :-)

Skrevet

Av metal må du i alle fall få med deg Mayhem, de er jo starten. Og om du skal ha norsk, kanskje Jokke eller det blir kanskje litt for sært siden tekstene er av stor betydning. Ellers De Lillos, Magnet, Bel Canto.

laguna1365380434
Skrevet

Av metal må du i alle fall få med deg Mayhem, de er jo starten. Og om du skal ha norsk, kanskje Jokke eller det blir kanskje litt for sært siden tekstene er av stor betydning. Ellers De Lillos, Magnet, Bel Canto.

Tusen takk! Du er en knupp! Og jeg må kanskje brenne to cder begynner jeg å skjønne!

Skrevet

DumDum. Det er vel klart. Synd han ikke skjønner norsk sikkert.

Men å drive og røre med en som bor faenivold langt unna... ? Ja, unnskyld at jeg nevner det, men det virker da noe tungvindt?

Skrevet

DumDum. Det er vel klart. Synd han ikke skjønner norsk sikkert.

Men å drive og røre med en som bor faenivold langt unna... ? Ja, unnskyld at jeg nevner det, men det virker da noe tungvindt?

Folk har vel flyttet på seg tvers over kloden pga kjærlighet før?

Hvorfor så negativ?

hare1365380455
Skrevet

Tusen takk! Mye bra! Og tenk at jeg glemte zeromancer! :-)

Jeg kom også på Frost.

Skrevet

Folk har vel flyttet på seg tvers over kloden pga kjærlighet før?

Hvorfor så negativ?

Nei, altså... Ikke negativ:-) Men jeg bare tenker at det var da jammen meg snakk om å velge den vanskelige veien. Men selvfølgelig, er det kjemi, så er det kjemi. De får lov å kose seg med det:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...