musikeren Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Sitter her med en halvliter Carl og leser på dol. Får litt assosiasjoner til svundne tider. Dengang det var både humor, intelligens og vidd her inne. Dengang det faktisk fantes folk her inne som det var gøy å spelle ball med. Dengang vi var Brasil! Hehe. ... Men det er klart, så var jo også jeg en del av inventaret;-) Nå er det mer på nivå med et traust Skottland her inne. Velvel. Bedrevitende gammel mann er jeg;-) Ja, og så prøver jeg å knekke en slags svensk jegerkonjakk jeg fikk av min niese og hennes samboer til jul. Kanskje jeg blir riktig så morsom utover kvelden?. God jul! :-) 0 Siter
Gjest megf Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Du mener at folk her inne mangler intelligens vidd, og det går ikke an å skriv med dem. Faen.. takk skal du ha! 0 Siter
musikeren Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Du mener at folk her inne mangler intelligens vidd, og det går ikke an å skriv med dem. Faen.. takk skal du ha! Det stemmer;-) Sov godt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.