Gå til innhold

musikeren mimrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med en halvliter Carl og leser på dol. Får litt assosiasjoner til svundne tider. Dengang det var både humor, intelligens og vidd her inne. Dengang det faktisk fantes folk her inne som det var gøy å spelle ball med. Dengang vi var Brasil! Hehe. ... Men det er klart, så var jo også jeg en del av inventaret;-) Nå er det mer på nivå med et traust Skottland her inne. Velvel. Bedrevitende gammel mann er jeg;-)

Ja, og så prøver jeg å knekke en slags svensk jegerkonjakk jeg fikk av min niese og hennes samboer til jul. Kanskje jeg blir riktig så morsom utover kvelden?. God jul! :-)

Skrevet

Du mener at folk her inne mangler intelligens vidd, og det går ikke an å skriv med dem.

Faen.. takk skal du ha!

Skrevet

Du mener at folk her inne mangler intelligens vidd, og det går ikke an å skriv med dem.

Faen.. takk skal du ha!

Det stemmer;-)

Sov godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...