Gå til innhold

Jah...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og til alt overmål hører jeg på Genesis av og med Genesis, altså både gruppa og plata heter Genesis, fra 1980.

Nostalgien lenge leve!

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Mama, Home by the sea...hmmmm go'plate det. Akkurat nå irriterer det meg at eneste eksemplar jeg har av den er en kassett som 1) befinner seg i kjellerboden og 2) jeg ikke lenger har adekvat avspillingsutstyr for. Artig "analyse" av den i American Psycho forøvrig :)

Skrevet

Mama, Home by the sea...hmmmm go'plate det. Akkurat nå irriterer det meg at eneste eksemplar jeg har av den er en kassett som 1) befinner seg i kjellerboden og 2) jeg ikke lenger har adekvat avspillingsutstyr for. Artig "analyse" av den i American Psycho forøvrig :)

En skam at du ikke har den på cd;-)

Skrevet

Personlig foretrekker jeg Genesis fra syttitallet.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Mama ... Den er bare RÅ. Elsker den sangen!

Skrevet

Personlig foretrekker jeg Genesis fra syttitallet.

Ja... Jeg er vel forsåvidt enig med deg i det. Selling England By The Pound er vel et av tidenes album. Og ellers er det jevnt over høy standard på resten også. Men sjølve Genesis-plata er nå veldig bra da:-)

Skrevet

Mama ... Den er bare RÅ. Elsker den sangen!

Joa. Men Home By The Sea er enda bedre:-)

Skrevet

Ja... Jeg er vel forsåvidt enig med deg i det. Selling England By The Pound er vel et av tidenes album. Og ellers er det jevnt over høy standard på resten også. Men sjølve Genesis-plata er nå veldig bra da:-)

Alt til sin tid, vet du. I natt var det Genesis som var tingen. Har intet problem med den der! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...