musikeren Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 ...og til alt overmål hører jeg på Genesis av og med Genesis, altså både gruppa og plata heter Genesis, fra 1980. Nostalgien lenge leve! 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Mama, Home by the sea...hmmmm go'plate det. Akkurat nå irriterer det meg at eneste eksemplar jeg har av den er en kassett som 1) befinner seg i kjellerboden og 2) jeg ikke lenger har adekvat avspillingsutstyr for. Artig "analyse" av den i American Psycho forøvrig 0 Siter
musikeren Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Mama, Home by the sea...hmmmm go'plate det. Akkurat nå irriterer det meg at eneste eksemplar jeg har av den er en kassett som 1) befinner seg i kjellerboden og 2) jeg ikke lenger har adekvat avspillingsutstyr for. Artig "analyse" av den i American Psycho forøvrig En skam at du ikke har den på cd;-) 0 Siter
Albertine Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Personlig foretrekker jeg Genesis fra syttitallet. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Mama, Home by the sea...hmmmm go'plate det. Akkurat nå irriterer det meg at eneste eksemplar jeg har av den er en kassett som 1) befinner seg i kjellerboden og 2) jeg ikke lenger har adekvat avspillingsutstyr for. Artig "analyse" av den i American Psycho forøvrig Mama ... Den er bare RÅ. Elsker den sangen! 0 Siter
musikeren Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Personlig foretrekker jeg Genesis fra syttitallet. Ja... Jeg er vel forsåvidt enig med deg i det. Selling England By The Pound er vel et av tidenes album. Og ellers er det jevnt over høy standard på resten også. Men sjølve Genesis-plata er nå veldig bra da:-) 0 Siter
musikeren Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Mama ... Den er bare RÅ. Elsker den sangen! Joa. Men Home By The Sea er enda bedre:-) 0 Siter
Albertine Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Ja... Jeg er vel forsåvidt enig med deg i det. Selling England By The Pound er vel et av tidenes album. Og ellers er det jevnt over høy standard på resten også. Men sjølve Genesis-plata er nå veldig bra da:-) Alt til sin tid, vet du. I natt var det Genesis som var tingen. Har intet problem med den der! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.