Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde ikke jeg skulle henge meg opp i dette, men nesten hver sang brakte frem minner (gode) hehehe følte meg en stund som en tenåring, sang i vildensky!! (sikkert skadelig for enkelte) men jøss så gøy vi hadde det:-)

Noen fler???? :-) SKÅL!!

Skrevet

Jepp...SKÅL....vi satt her og mimret og koste oss, noen av sangene var fra den tiden meg og kjæresten ble kjent med hverandre. Og Jahn Teigen var helten min....men herregud så gammel han ser ut!

Skrevet

Jepp...SKÅL....vi satt her og mimret og koste oss, noen av sangene var fra den tiden meg og kjæresten ble kjent med hverandre. Og Jahn Teigen var helten min....men herregud så gammel han ser ut!

ja, man blir litt overrasket av og se dem

:-)

hehe men gøy hadde vi det iallfall, sang av full hals og lo godt:-)

Skrevet

ja, man blir litt overrasket av og se dem

:-)

hehe men gøy hadde vi det iallfall, sang av full hals og lo godt:-)

Ja det var artig, og 80-tallet blir man liksom aldri lei av, lurer på om våre barn kommer til å sitte sånn og mimre om 2000- åra? hehe...

Skrevet

Ja det var artig, og 80-tallet blir man liksom aldri lei av, lurer på om våre barn kommer til å sitte sånn og mimre om 2000- åra? hehe...

sikkert!!, håper iallfall det:-) jeg hadde det iallfall kjempe i kveld

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...