sheba Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 trodde ikke jeg skulle henge meg opp i dette, men nesten hver sang brakte frem minner (gode) hehehe følte meg en stund som en tenåring, sang i vildensky!! (sikkert skadelig for enkelte) men jøss så gøy vi hadde det:-) Noen fler???? :-) SKÅL!! 0 Siter
Aryane Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Jepp...SKÅL....vi satt her og mimret og koste oss, noen av sangene var fra den tiden meg og kjæresten ble kjent med hverandre. Og Jahn Teigen var helten min....men herregud så gammel han ser ut! 0 Siter
sheba Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Jepp...SKÅL....vi satt her og mimret og koste oss, noen av sangene var fra den tiden meg og kjæresten ble kjent med hverandre. Og Jahn Teigen var helten min....men herregud så gammel han ser ut! ja, man blir litt overrasket av og se dem :-) hehe men gøy hadde vi det iallfall, sang av full hals og lo godt:-) 0 Siter
Aryane Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 ja, man blir litt overrasket av og se dem :-) hehe men gøy hadde vi det iallfall, sang av full hals og lo godt:-) Ja det var artig, og 80-tallet blir man liksom aldri lei av, lurer på om våre barn kommer til å sitte sånn og mimre om 2000- åra? hehe... 0 Siter
sheba Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Ja det var artig, og 80-tallet blir man liksom aldri lei av, lurer på om våre barn kommer til å sitte sånn og mimre om 2000- åra? hehe... sikkert!!, håper iallfall det:-) jeg hadde det iallfall kjempe i kveld ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.