Gå til innhold

Carl I Hagen-tilhengere

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Mulig jeg hisser på meg en del her nå, men det får så være;)

Jeg synes å ha lagt merke til at Karl I Hagen-tilhengere ofte er frivillig arbeidsledige, trygdemisbrukere, og generelt arbeidsskye folk.

Gjelder selvsagt ikke alle, men det er et inntrykk et jeg har fått.

Er det slik og hvorfor?

(Ikke føl dere truffet dere som rettmessig mottar på trygd og de som er ufrivillig arbeidsløse)

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

8

• Dorthe

6

• flisa

5

• musikeren

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mannen min og jeg satt her en kvel og funderte på hvem blant våre venner og bekjente som antakeligvis (etter statistikken å dømme) stemmer FrP. Vi kjenner jo sannsynligvis noen. Egentlig litt vanskelig. Vi hadde også problemer med å finn potensielle AP-velgere blant våre bekjente.

Gjest ikke nick fremover tror jeg:-)
Skrevet

hva får deg til å si noe sånt????? jeg er uføretrygdet pga angstnevrose.... forhåpentligvis ikke for resten av livet mitt, har du noen ide i det hele tatt hvordan dette føles????? se for deg postkassa eller nærbutikken og du ikke klarer å gå til noen av dem for frykten er for stor og du føler det vil bli døden for deg!!! JA!! sånn føles det, så vær forsiktig med dine ord!!

Skrevet

Mannen min og jeg satt her en kvel og funderte på hvem blant våre venner og bekjente som antakeligvis (etter statistikken å dømme) stemmer FrP. Vi kjenner jo sannsynligvis noen. Egentlig litt vanskelig. Vi hadde også problemer med å finn potensielle AP-velgere blant våre bekjente.

Synes carl skal få 1 sjangse, så vi kan få se hva han kan klare å få til.

La han få vise oss at han kansje er ett hakk bedre enn Bondevik som han selv mener...

Men blir litt redd/skremt ved tanken med carl i toppen...

;o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg omgås på en måte to forskjellige miljøer.Det er spennende og interesant. Man legger godt merke til forskjellene.

En av de jeg kjenner, har en vennegjeng som jeg treffer bare en til to ganger i året. Samtalene der er på et helt annet nivå enn hva jeg er vant til fra et annet miljø. Sier ikke at de er noe dårligere mennesker eller noe. Men samtalene går stort sett på hvor billig øl de får kjøpt i Tyskland og hvor mye de har greid å smugle over. Og så har de vondt her og vondt der, og litt problemer med alkohol og stadig symeldt noen av dem. Søker attføring osv. Og så er de veldig Carl I Hagen-tilhengere da.

Huff, jeg har visst litt fordommer.

Skrevet

Synes carl skal få 1 sjangse, så vi kan få se hva han kan klare å få til.

La han få vise oss at han kansje er ett hakk bedre enn Bondevik som han selv mener...

Men blir litt redd/skremt ved tanken med carl i toppen...

;o)

Nei, fysj av meg! Han skal ikke få noen sjanse, er det opp til meg!

Skrevet

Jeg omgås på en måte to forskjellige miljøer.Det er spennende og interesant. Man legger godt merke til forskjellene.

En av de jeg kjenner, har en vennegjeng som jeg treffer bare en til to ganger i året. Samtalene der er på et helt annet nivå enn hva jeg er vant til fra et annet miljø. Sier ikke at de er noe dårligere mennesker eller noe. Men samtalene går stort sett på hvor billig øl de får kjøpt i Tyskland og hvor mye de har greid å smugle over. Og så har de vondt her og vondt der, og litt problemer med alkohol og stadig symeldt noen av dem. Søker attføring osv. Og så er de veldig Carl I Hagen-tilhengere da.

Vi har også ulike typer venner. Samtalene blir og forskjellige ettersom hvem vi er sammen med, dvs VI forandrer oss og etter hvem vi er sammen med. Egentlig litt skremmende!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

hva får deg til å si noe sånt????? jeg er uføretrygdet pga angstnevrose.... forhåpentligvis ikke for resten av livet mitt, har du noen ide i det hele tatt hvordan dette føles????? se for deg postkassa eller nærbutikken og du ikke klarer å gå til noen av dem for frykten er for stor og du føler det vil bli døden for deg!!! JA!! sånn føles det, så vær forsiktig med dine ord!!

Vet du hva? Det var dette jeg prøvde å si i det siste avsnittet mitt.

Jeg vil ikke såre noen som RETTMESSIG går på trygd. Du er avgjort en av dem.

Men man kommer ikke utenom at det finnes unnasluntrere og som godt kunne ha jobbet i hvertfall litt.

Gjest ikke nick fremover tror jeg:-)
Skrevet

Vet du hva? Det var dette jeg prøvde å si i det siste avsnittet mitt.

Jeg vil ikke såre noen som RETTMESSIG går på trygd. Du er avgjort en av dem.

Men man kommer ikke utenom at det finnes unnasluntrere og som godt kunne ha jobbet i hvertfall litt.

helt enig med deg, men jeg stemmer ikke frp! jeg stemmer venstre, unskyld men ble litt provosert bare...

mitt liv er til tider et helvete, med ansvar for 3 barn og jeg bare MÅ fungere!! det er ikke lett, tro du meg... unskyld at jeg fyrte meg opp men er ikke lett når man sliter så grusomt i hverdagen:-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

helt enig med deg, men jeg stemmer ikke frp! jeg stemmer venstre, unskyld men ble litt provosert bare...

mitt liv er til tider et helvete, med ansvar for 3 barn og jeg bare MÅ fungere!! det er ikke lett, tro du meg... unskyld at jeg fyrte meg opp men er ikke lett når man sliter så grusomt i hverdagen:-)

Det forstår jeg;)

Skrevet

Siste skatteår betalte jeg 500000 i skatt. Så din fantasi om Frp tilhengere som parasitter er ikke alltid korrekt. Ikke har jeg lav utdannelse heller, og jeg har helt hvitt rulleblad :-)

CiH er ikke mitt fremste idol. Han/de er svak på naturvern og kultur, men han står for noe vi trenger langt mer av i norsk politikk.

Skrevet

Nei, fysj av meg! Han skal ikke få noen sjanse, er det opp til meg!

Han er nå litt søt da ;o)

Skrevet

Siste skatteår betalte jeg 500000 i skatt. Så din fantasi om Frp tilhengere som parasitter er ikke alltid korrekt. Ikke har jeg lav utdannelse heller, og jeg har helt hvitt rulleblad :-)

CiH er ikke mitt fremste idol. Han/de er svak på naturvern og kultur, men han står for noe vi trenger langt mer av i norsk politikk.

Du betaler i skatt, det jeg tjener på et år du

:o(

Jeg tjener ca.500.000, og du betaler det i skatt...

Jeg må hvist bytte jobb!!!

:o(

Skrevet

Carl I Hagen???????

Nei, nå må du jammen gi deg!

Gå hjem og vogg :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Han er ikke mye søt nei!

Skrevet

Venstre er et bra parti :-)

Skrevet

Det er godt du har noen også. Ikke bare vi Grünerløkkadamene ;o)

Skrevet

Nei, han er dritekkel og sleip som en ål. Se bare på det smilet da når han gliser inn i tvkamera

Skrevet

Nei, han er dritekkel og sleip som en ål. Se bare på det smilet da når han gliser inn i tvkamera

Enig!

Skrevet

Carl I Hagen???????

Nei, nå må du jammen gi deg!

Gå hjem og vogg :-)

Jeg med min trønder-tørre humor elsker å høre på debatter med carl...Sitter og vugger når jeg ler da :o)

Han er virkelig "søt".

Han har såå mye rart for seg :o)

Ikke rart jeg hadde blitt redd/skremt med tanken med han i toppen.....slik jeg beskrev tidligere i denne tråden :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...