Gå til innhold

Carl I Hagen-tilhengere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venstre er et bra parti :-)

ja, er jo ikke enig i alt da, så langt fra, men må gå ut fra de saken som står mitt hjerte nærmest...

når jeg tenker på hva venstre står for er det vel felleskapet!! noe jeg håper fler vil åpne seg for:-)

forøvrig er dette partiet fremmed for meg, men håper jeg havnet rett denne gangen:-)

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

8

• Dorthe

6

• flisa

5

• musikeren

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, han er dritekkel og sleip som en ål. Se bare på det smilet da når han gliser inn i tvkamera

han har litt gode ideer om visse ting da dorthe.... forøvrig stemmer jeg ikke frp!! men mener vi trenger dem..

Skrevet

ja, er jo ikke enig i alt da, så langt fra, men må gå ut fra de saken som står mitt hjerte nærmest...

når jeg tenker på hva venstre står for er det vel felleskapet!! noe jeg håper fler vil åpne seg for:-)

forøvrig er dette partiet fremmed for meg, men håper jeg havnet rett denne gangen:-)

Ja, jeg føler at Venstre har en fin balanse mellom ansvaret vi alle har for samfunnet/felleskapet og den individuelle friheten vi alle burde ha krav på i ulike faser av livet.

Er vel ikke så lite påvriket av mine foreldre, men har faktisk ikke funnet noe annet parti jeg føler meg "hjemme i".

SKulle bare ønske at partiet kunne bli litt større og litt mer slagkraftig!

Skrevet

Ja, jeg føler at Venstre har en fin balanse mellom ansvaret vi alle har for samfunnet/felleskapet og den individuelle friheten vi alle burde ha krav på i ulike faser av livet.

Er vel ikke så lite påvriket av mine foreldre, men har faktisk ikke funnet noe annet parti jeg føler meg "hjemme i".

burde vel heller svare på inlegg angående politikk når det ikke er valgkamp:-)

under valgkamp lover jo alle det beste for alle. hehehehe.. TYPISK!!

Skrevet

vi glemmer lett de svake i kampens hete:-) og det er vel de det handler om uten at det skal bli en sovepute:-)

politikk burde handle om anvar og omsorg, da følger de andre tingene med:-) har mange i min krets som trenger en hånd!:-)

Skrevet

han har litt gode ideer om visse ting da dorthe.... forøvrig stemmer jeg ikke frp!! men mener vi trenger dem..

uff nei

Skrevet

uff nei

mener vi trenger carl i!! uten og nødvendigvis stemme på ham:-) ekstreme personer har en tilbøyelighet til å røske opp i visse ting som ingen andre vil eller våger å røre:-)

heia VENSTRE!! (flisa er nok fornøyd nå)!!!! men jeg ønsker å gi alle partier en sjans uansett rødt, grønt eller blått... en klovn er ikke alltid en klovn:-)

Skrevet

mener vi trenger carl i!! uten og nødvendigvis stemme på ham:-) ekstreme personer har en tilbøyelighet til å røske opp i visse ting som ingen andre vil eller våger å røre:-)

heia VENSTRE!! (flisa er nok fornøyd nå)!!!! men jeg ønsker å gi alle partier en sjans uansett rødt, grønt eller blått... en klovn er ikke alltid en klovn:-)

Du har egentlig rett i det

Skrevet

Du har egentlig rett i det

Godt vi kan være enige uten og være enige;-)

egentlig er bestemmelsen fryktelig vanskelig!! alle har vel noe man synes er viktig, og denne gangen falt jeg ned på noe nøytralt;-)

(ikke likt meg)

Skrevet

Så sant, så sant. Og det enda det er dem han gjerne driver og rakker ned på. En skal være særdeles tungnem når en stiller i nevnte klasser, og likevel stemmer frp.

Skrevet

Godt vi kan være enige uten og være enige;-)

egentlig er bestemmelsen fryktelig vanskelig!! alle har vel noe man synes er viktig, og denne gangen falt jeg ned på noe nøytralt;-)

(ikke likt meg)

Jeg har stemt det samme de siste 20 årene tror jeg ;o)

Og har allerede stemt denne gangen på bydelskontoret.

Skrevet

Så sant, så sant. Og det enda det er dem han gjerne driver og rakker ned på. En skal være særdeles tungnem når en stiller i nevnte klasser, og likevel stemmer frp.

Jeg skjønner heller ikke det der. Merkelige greier.

Skrevet

Siste skatteår betalte jeg 500000 i skatt. Så din fantasi om Frp tilhengere som parasitter er ikke alltid korrekt. Ikke har jeg lav utdannelse heller, og jeg har helt hvitt rulleblad :-)

CiH er ikke mitt fremste idol. Han/de er svak på naturvern og kultur, men han står for noe vi trenger langt mer av i norsk politikk.

vi trenger en frp politiker som vil ha et samfunn som lever godt mer enn de rike og vellykkede!! sier selv frp har en bra politikk, men hvor er ansvaret for de svake når alt svikter???

Skrevet

Jeg har stemt det samme de siste 20 årene tror jeg ;o)

Og har allerede stemt denne gangen på bydelskontoret.

jeg er nok mer blå enn deg:-) men har stort sett vært trofast frem til i dag.......

burde vel egentlig danne sitt eget parti;-)

Skrevet

Siste skatteår betalte jeg 500000 i skatt. Så din fantasi om Frp tilhengere som parasitter er ikke alltid korrekt. Ikke har jeg lav utdannelse heller, og jeg har helt hvitt rulleblad :-)

CiH er ikke mitt fremste idol. Han/de er svak på naturvern og kultur, men han står for noe vi trenger langt mer av i norsk politikk.

Javel? Hva står han for som vi trenger?

Og hvis du betalte 500 000 i skatt satt du sikkert igjen med mer enn hva jeg gjør før skatt.

Gjest tidligere telefonintervjuer
Skrevet

Som tidligere telefonintervjuer har jeg intervjuet hundrevis av folk omkring det ene og det andre.

Noe som slo meg var at jeg veldig ofte kunne forutsi hvem som stemte Frp. Tro det eller ei, men de hørtes mer "slappe" ut, litt mer negative i tonefallet og flere av dem røyker også...

Tror ikke det er tilfeldig.

Gjest mener jeg
Skrevet

hva får deg til å si noe sånt????? jeg er uføretrygdet pga angstnevrose.... forhåpentligvis ikke for resten av livet mitt, har du noen ide i det hele tatt hvordan dette føles????? se for deg postkassa eller nærbutikken og du ikke klarer å gå til noen av dem for frykten er for stor og du føler det vil bli døden for deg!!! JA!! sånn føles det, så vær forsiktig med dine ord!!

Det er ikke en nødvendig kausalitet her.

Selv om du uføretrygdet behøver det ikke bety at du stemmer Frp.

Men, om du stemmer Frp, er det kanskje mer sannsynlig at du er uføretrygdet enn om du stemmer Sv.

Gjest FineLine
Skrevet

6% av befolkningen har fått en eller flere straffereaksjoner mot seg. I Frp’s stortingsgruppe er det tilsvarende tallet 15 %.

Skrevet

Det er mitt inntrykk også. Ser bare på samboeren til moren min (jeg liker IKKE han!).

Han er ufør, nesten tørrlagt alkoholiker, røyker med begge hender og hobbyen er å sitte ved kjøkkenvinduet og sjekke hva alle naboene driver på med.

Han hører på radio, og hisser seg voldsomt opp over alt som er av innvandring, avgifter, skatter, og ellers alt man kan irritere seg over.

Han synes Carl I. er en flott politiker, og har stemt FrP med stolthet i flere år.

På meg virker det som om FrP, og ikke minst de som stemmer på dem, ikke klarer å se særlig lenger enn til nesetippen sin. Hvis vi kutter alle avgifter og bruker alle oljepengene - hva skjer så?

Gjest Halling
Skrevet

6% av befolkningen har fått en eller flere straffereaksjoner mot seg. I Frp’s stortingsgruppe er det tilsvarende tallet 15 %.

Slike påstander vil bare ha motsatt effekt. Vi er nå vant til slike utspill, og tror ikke på dem. Det tyder på desperasjon og sinne.

Det ropes ulv, ulv, og så er det ikke sant. Tilliten til slike påstander synker da ytterligere, og alt slikt vil bli til slutt tatt som løgn og sverting, selv om det kanskje er sant, sympatien til FrP stiger.

Den påstanden ble lagt ut på en diskusjonsgruppe og senere fjernet:

Nettavisen:

"Kjetil fra Lillehammer 29. sep 18:19 :

1-2 % av alle innvandrere er kriminelle. Noen sier at de skal sendes ut. 15% av FrPs stortingsgruppe er domfelt. Hvor skal vi sende dem??"

Begge tallene er feil, tatt ut av lufta. Vi skjønner da hva vedkommende vil oppnå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...