Gjest prust Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Har du lest 'The hitchhiker's guide to the galaxy'? Smokkene er sikkert sammen med alle kulepennene, hvor de koser seg sammen boka jeg lånte, eller ikke lånte, av lurulf. Kulepenner er faktisk noe av det jeg har system på her i huset! De ligger i en tom isboks i et skap på kjøkkenet. Husker en gang jeg telt dem - tror det var 54 stk! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Under madrassen i senga? Der havner en del ja, men der er det ingen nå.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Oppi mange sko som står i gangen. *been there, done it* Ja, vi har opplevd det vi og. Skal gå gjennom skoene. Lur idé! 0 Siter
annegunn Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Kulepenner er faktisk noe av det jeg har system på her i huset! De ligger i en tom isboks i et skap på kjøkkenet. Husker en gang jeg telt dem - tror det var 54 stk! Ingen gode kulepennsjebner hos deg da - de som blir borte lever nemmelig et lykkelig på en annen planet, sammen med annet rusk som har en tendens til å bli borte. Så det er sikkert der smokkene er også. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Ingen gode kulepennsjebner hos deg da - de som blir borte lever nemmelig et lykkelig på en annen planet, sammen med annet rusk som har en tendens til å bli borte. Så det er sikkert der smokkene er også. Sikkert :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.