Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hva som skjer???? Vi er inne i vår 1pp og denne gang kom mensen 2 dager før forventet. Jeg pleier alltid kjenne når den kommer og får ( sorry detaljene) en sånn mens lukt

Men denne gang kom den pang uten noe forvarsel, og sluttet nå etter 2 dager like fort som den kom.

Jeg har blødd som jeg pleier,nesten,utenom at når den startet var blodet ganske tynt og blandet med tynt slim liksom (beklager alle detaljene) men jeg har de siste årene hadd den ca 1 uke.Aldri kun i 2 dager.

Ikke har jeg kjent noe smerter heller.

Jeg er litt vond og tung i brystene men det er nok fordi jeg ammer (tror jeg) Har egentlig ikke vært vond før

Måtte bare høre om det er normalt at mensen kan endre seg når vi prøver bli gravide.

Vet jeg ikke er det nå,siden mensen kom.

Men liker ikke at den plutselig kom og plutselig bare stoppet opp etter 2 dager.

Liknende erfaringer eller bør jeg bekymre meg???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195030-merkelig-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller så kan det være en festeblødning?

Tenkte på det, men jeg blødde jo som normalt,og jeg brukte OB.Så derfor tviler jeg litt.

Men jeg har aldri hatt en slik mens. Som kun har vart 2 dager.

I mitt forrige svangerskap blødde jeg og men det var lite, ikke slik som dette.

For jeg har regnet med pga alder at vi vil bruke en del tid på å få det til.

Takk for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195030-merkelig-mens/#findComment-1361324
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...