Gå til innhold

Snek meg innpå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....mens typen er i dusjen! Nepa mente nemlig dere ville bli sjalu her inne hvis jeg glemte dere til fordel for kjæresten. Men nå kan jeg gå og legge meg med god samvittighet, og vite at jeg har iallefall vært innom!

Ha en god natt!

Skrevet

Ha- der slapp du "juling"

Håper dere koser dere selv med omgangs-syken.

Klem fra meg

:o)

Skrevet

Ha- der slapp du "juling"

Håper dere koser dere selv med omgangs-syken.

Klem fra meg

:o)

Ja det gjør vi, jeg er bra i dag, bare litt slapp, men det er vel vanlig etter en sånn historie. Han er ikke blitt syk, han er på vei ut av dusjen nå, så nå logger jeg av! Natta!

Skrevet

Ja det gjør vi, jeg er bra i dag, bare litt slapp, men det er vel vanlig etter en sånn historie. Han er ikke blitt syk, han er på vei ut av dusjen nå, så nå logger jeg av! Natta!

God nattklem :o)

Clue1365380406
Skrevet

Klart vi ville blitt det!

Men unner deg kvalitetstid med kjæresten!

Kos dere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...