Gå til innhold

Hvorfor skal alt være så vanskelig

Anbefalte innlegg

Gjest sutre sutre
Skrevet

Hvorfor tror folk at alle er datagenier og kan alt, og ikke minst, kan lese brukerveiledninger på engelsk.

*Alle* har sagt at det er så enkelt å lage nettverk hjemme, så nå har jeg installert i nettverkskort på begge pc`er, kjøpt router og kabler så nå var det bare å plugge i!

Å neida her sitter jeg med alt utstyret mitt og kommer meg ikke på nett med begge pc`er. Søker og søker på nett for å finen hjelp på norsk, men det finnes ikke.

Det var bortkastede penger, og det irriterer meg. Hvorfor gir alle innstrykk av at det er så enkelt når det slett ikke er det? Jeg har ikke råd til å leie pc-eksperter hjem.

ikke fast nick
Skrevet

Har du prøvd noen nyhetsgrupper? Kan være det er folk der som vet det, og kan hende temaet har vært oppe i de gruppene før. Nyhetsgrupper kan du lese i google om du ikke får abonnert på noen.

Ellers så er det bare å se seg om i bekjentskapskretsen/bekjente av bekjente/kolleger på jobb/foreldre til klassekamerater av barna/ungdommer i nærmiljøet osv... og spørre om det er noen som har greie på slikt og kan hjelpe deg for et par hundrelapper eller ei vinflaske (til en voksen hjelper den, da).

Gjest lille rosinen
Skrevet

ikke bare meg altså?

jeg har lagt hele prosjektet på hylla. Får bare inn naboens nettverk på trådløst, ikke mitt eget... :-(

Har netgear nettverkskost og topcom router..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...