Gå til innhold

Menn og dildo/vibrator

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En venn av meg fikk prestasjonsangst med den siste damen han hadde.

Hun brukte jevnlig dildo.

Når han var inni henne sa hun -"der ja, nei mere sånn, hallo litt fortere, litt hardere opp sånn ja ..osv.

Han mente at dette kom av dildo leken hun hadde når hun var alene, at dildo økte hennes krav på hvor godt det skulle være osv...

Han sa han måtte ha en dildo-bruksanvisning for å ha sex med henne...

Jeg vet ikke om jenter som bruker dildo krever mer, men må innrømme at jeg lo godt av denne prestasjons-angst fylte vennen min.

han har såå artig måte å fortelle ting på..

:o)

nepa skrev (På 21.8.2005 den 0.11):

En venn av meg fikk prestasjonsangst med den siste damen han hadde.

Hun brukte jevnlig dildo.

Når han var inni henne sa hun -"der ja, nei mere sånn, hallo litt fortere, litt hardere opp sånn ja ..osv.

Han mente at dette kom av dildo leken hun hadde når hun var alene, at dildo økte hennes krav på hvor godt det skulle være osv...

Han sa han måtte ha en dildo-bruksanvisning for å ha sex med henne...

Jeg vet ikke om jenter som bruker dildo krever mer, men må innrømme at jeg lo godt av denne prestasjons-angst fylte vennen min.

han har såå artig måte å fortelle ting på..

:o)

Nå man har hatt sex mer enn en gang så vet man jo som regel hva man liker, uansett om man bruker vibrator eller ei. Jeg syns det er bra at folk sier fra hva de liker om de er kvinner eller menn. Man vil jo at den man har sex med skal ha det bra, ikke sant?

Kan ikke skjønne hvorfor noen er så redde for at jenta bruker dildo. Det synes jeg er en opphissende tanke.

Noen er til og med sjalu på dildoen, hehe.

Nei jenter, bruk dildo og kos dere, men jeg setter pris på at min partner sier at hun gjør det og hva hun gjorde osv:-)

Da kan hun få en real omgang av meg etterpå:-)

Gjest manimal

Dildo, vibrator butterfly og alt teknologisk utstyr som kan skape nytelse er bedre enn å ikke ha noen hjelpemidler i det hele tatt.

Det er sexy og deilig å vite at damene liker å gjøre det på for egen hånd (eller hjelpemiddel), og det er supert å leke sammen med det også.

Gjest en anonym mann

"...bruker dildo/vibrator i tillegg til dere."

Noen mistenker det det er mer erstatning enn tillegg.

"Føler dere at dere ikke er gode nok? Eller hva er det?"

Ja. Klin umulig å konkurrere mot noe sånt. Menn har ikke skjelettbein inni sine edlere deler. Forventninger blir unektelig høyere mot gubben. Så kommer klagene etterpå. Vil man slippe slike klager, er det lettere å trekke seg unna.

Det er mer ønskelig at hun sparer apetitten på ham hun har lovt å bruke den på. Ikke vanskelig å tenke seg årsak til avvisning.

Liker dessuten ikke tanken på å plassere mine edlere deler der det har vært uønsket besøk. Kvalmt.

• 2 uker senere...

Annonse

Velouria skrev (På 21.8.2005 den 7.04):

Nå man har hatt sex mer enn en gang så vet man jo som regel hva man liker, uansett om man bruker vibrator eller ei. Jeg syns det er bra at folk sier fra hva de liker om de er kvinner eller menn. Man vil jo at den man har sex med skal ha det bra, ikke sant?

Sliter faktisk med det samme her.. Jeg har vanskelig for å få orgasme, og blir derfor lei av å ha sex. FÅr jo aldri noe ut av det likevel. Vel, med min nye fantastiske kjæreste tenkte jeg at jeg skulle introdusere klitorisvibratoren og ta den med i samleiet, slik at jeg igjen kan glede meg til sex og vite at jeg kommer. Vil jo så gjerne at sexen skal fungere...vel, han likte det ikke. Følte seg truet og at han ikke strekte til. Så nå har jeg lagt den på hylla (i allefall når vi har sex sammen) og sexlivet blir dårligere og dårlgiere...

Veldig frustrerende!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...