Gå til innhold

Gutter -analsex-?

Anbefalte innlegg

Gjest Hildegard B.

Jeg kan svare ja; at når jeg leser alle trådene her inne (og jeg burde vite nå at man helst bør la være...) Så blir jeg styrket ti ganger i min tro på at ting oppi rompa er ekkelt, vondt, klinete og uestetisk!

Og hadde noen gjort sånn med meg, som du ble utsatt for (STAKKARS deg!) Så hadde jeg sørget for at han måtte sitte å pisse i et ÅR etterpå...

Ellers får andre gjøre som de vil med hverandre! ;0)

Fortsetter under...

• Svar 153
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

23

• ShitDiddelyDo

12

• Lillemus

8

• Dorthe

8

Jeg kan svare ja; at når jeg leser alle trådene her inne (og jeg burde vite nå at man helst bør la være...) Så blir jeg styrket ti ganger i min tro på at ting oppi rompa er ekkelt, vondt, klinete og uestetisk!

Og hadde noen gjort sånn med meg, som du ble utsatt for (STAKKARS deg!) Så hadde jeg sørget for at han måtte sitte å pisse i et ÅR etterpå...

Ellers får andre gjøre som de vil med hverandre! ;0)

Så da er du enig med meg om at en mann bør prøve en dildo i rumpa selv, før han maser om å trenge inn i jentas...?

:o)

Annonse

Og jeg har svart deg :-)

"................................."

Ja det har du :o)

Og jeg kan ikke forstå at du synes det er godt..

Eller jo på en måte, for jeg har hørt at menn har et slags g-pungt rett under ved prostata...

Men likevel..

Godt vi er forskjellig..

Mulig jeg liker ting du ikke kan orke også ;o)

laguna1365380434

Skjønner deg godt jeg..Jeg vil også helst ha rumpa mi for meg selv altså..Det må da for pokker gjøre vondt!

Jeg har alltid strinektet.. Og hadde noen gjort med deg hva han fyren gjorde med deg hadde jeg jaggu meg klubbet til ham..Uten å spørre, what a nerve!:-o

Andre må selvfølgelig gjøre som de vil og folk vil jo de forskjelligste ting, men personlig kjiper jeg på rumpa mi...Det virker au! Og det skal jo ikke sex være..Synes jeg.

:-)

Jeg har vært med på det noen ganger, snill og føyelig som jeg er;)

Men må ærlig innrømme at jeg ikke har noen sexuelle følelser i rompa. Kjennes mest ut som jeg må på do.

Ler...

det er jo ikke så rart...

må jo føles som en hard lang bæsj som glir inn igjen etter at en akkurat har presset den ut :-)))

Annonse

Skjønner deg godt jeg..Jeg vil også helst ha rumpa mi for meg selv altså..Det må da for pokker gjøre vondt!

Jeg har alltid strinektet.. Og hadde noen gjort med deg hva han fyren gjorde med deg hadde jeg jaggu meg klubbet til ham..Uten å spørre, what a nerve!:-o

Andre må selvfølgelig gjøre som de vil og folk vil jo de forskjelligste ting, men personlig kjiper jeg på rumpa mi...Det virker au! Og det skal jo ikke sex være..Synes jeg.

:-)

Jeg var ikke i stand til å fike til han...

Det var såå vondt at det føltes som hele meg revnet opp..

Hverken jeg eller lille "kosefua mi" var forberedt på dette.

Jeg svimte av noen sekunder, og lå lenge som en krøll..

Blodet sprutet ut av det opprevet lille "fu-hullet"

Han hadde ikke tid til å bli hos meg etterpå, for møtet i pinsemenigheten begynte kl 18...

Jeg gjorde det slutt dagen etterpå...Han tok det hardt, vi hadde jo vært sammen i 4 år.

Stakkaren, syntes synd på seg selv i mange år ettepå :o)

Han prater hvist om sin store kjærlighet enda....Dette er 15 år siden...

laguna1365380434

Jeg var ikke i stand til å fike til han...

Det var såå vondt at det føltes som hele meg revnet opp..

Hverken jeg eller lille "kosefua mi" var forberedt på dette.

Jeg svimte av noen sekunder, og lå lenge som en krøll..

Blodet sprutet ut av det opprevet lille "fu-hullet"

Han hadde ikke tid til å bli hos meg etterpå, for møtet i pinsemenigheten begynte kl 18...

Jeg gjorde det slutt dagen etterpå...Han tok det hardt, vi hadde jo vært sammen i 4 år.

Stakkaren, syntes synd på seg selv i mange år ettepå :o)

Han prater hvist om sin store kjærlighet enda....Dette er 15 år siden...

Ai!..:-o Men sånn gjør man jo bare ikke, han hørtes jo ut som en drittsekk og en simpel skurk..En kan jo ikke bare ta seg til rette sånn, skjønner godt at du dumpa ham..!

Men, møte i pinsemenigheten? Tuller du?

*fnis*

Jeg har liksom så vondt for å se for meg at det er regulære rumpevoldtekter de driver og sysler med på fritiden..;-) Selvom enhver myte om at religiøst troende på noen måte oppfører seg bedre enn oss vanlige dødlige, også (og særlig) på sexfronten, forlengst er avlivet.

Dumt du ikke rakk å dra til ham..Det hørtes ut som en grønnjævlig opplevelse!

ShitDiddelyDo

Jeg liker som kjent analsex, men jeg tror jeg tenner mest paa selve rumpeorganet og alt rundt det. Trenger ikke noedvendigvis stikke penis inn der, selv om det er faen saa trivsel det ogsaa, men en finger, litt kiling, tunge, osv, er nummeret foer et must. Eller... ikke nummeret foer. Det er et must. Og det er et must at jenta liker det.

Men analsex skal jo ikke vaere vondt, saa dere har gjort noe feil. Glidemateriale er tingen. Maa ha det under analsex.

Jeg er helt sikker paa at jeg skulle faet de fleste jenter til aa like analsex. Rett og slett fordi jeg gjoer ting rett.

Om jeg har faat noe i raeva? Selvsagt. Kommer omtrent der og da og saa umiddelbart at jeg til og med blir raskere enn normalt, noe som selvsagt sier litt, hvis jeg faer en finger under avsugning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...