Gå til innhold

Gutter -analsex-?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 153
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

23

• ShitDiddelyDo

12

• Lillemus

8

• Dorthe

8

En usikker mann, ja. Som tror at det har noe som helst med homofili å gjøre. Slike menn er også ofte aggressive når det gjelder å ytre sine meninger om andre temaer, og har et bestemt syn på at ting er slik og slik.

"......................................"

Hehe...det var da et underlig innlegg.

Altså; hvis man ikke har sansen for å bli bakpult i anus og fremhever det halvhomofile i slike lyster, er man usikker og aggressiv. Jaja...du prozak, du prozak..

Unge jenter føler ofte presset fra raringer som absolutt skal kjøre kølla inn i endetarmsåpningen deres. Det er underlige greier, men hvis man ikke ønsker det, er det greit å si nei og heller henvise til en person av mannekjønn. Da får man fred, vil jeg tro.

Gjest Knoll&tott

Unge jenter føler ofte presset fra raringer som absolutt skal kjøre kølla inn i endetarmsåpningen deres. Det er underlige greier, men hvis man ikke ønsker det, er det greit å si nei og heller henvise til en person av mannekjønn. Da får man fred, vil jeg tro.

jeg synes det er godt med analsex, men må bruke tid, og masse masse smørning :-)

Annonse

Jeg har aldri helt skjønt hvorfor så mange menn ønsker å ha analsex. Bortsett fra at det er så trangt at en nesten ikke får penisen inn så føles det jo ikke vesentlig forskjellig fra vaginal sex.

Kanskje det er moten eller myten, ikke vet jeg.

Jeg ser mer på analsex som noe spesielt for den som mottar. Liker godt selv å få en finger opp der, men en svær pikk hadde nok blitt i største laget.

Derfor mener jeg det er mottager som bør spørre om dette.

Hehe...det var da et underlig innlegg.

Altså; hvis man ikke har sansen for å bli bakpult i anus og fremhever det halvhomofile i slike lyster, er man usikker og aggressiv. Jaja...du prozak, du prozak..

Heh-heh...slutt å late som om du er dummere enn du er, eh? (en imponerende bragd, forøvrig).

"..................................."

Jeg har aldri helt skjønt hvorfor så mange menn ønsker å ha analsex. Bortsett fra at det er så trangt at en nesten ikke får penisen inn så føles det jo ikke vesentlig forskjellig fra vaginal sex.

Kanskje det er moten eller myten, ikke vet jeg.

Jeg ser mer på analsex som noe spesielt for den som mottar. Liker godt selv å få en finger opp der, men en svær pikk hadde nok blitt i største laget.

Derfor mener jeg det er mottager som bør spørre om dette.

"Derfor mener jeg det er mottager som bør spørre om dette."

I ditt tilfelle, ja. Men det er jo ut i fra det at du ikke har noen interesse for å putte'n inn der.

"....................................."

Annonse

"er det greit å si nei og heller henvise til en person av mannekjønn"

Spørs hva du mener med fred. Hvis det er å komme med en helt tullete, meningsløs uttalelse, hvorpå vedkommende skjønner at her er det ikke vits å prøve å kommunisere logisk, så er jeg enig. Imidlertid vet normalt oppegående mennesker at analsex ikke har noe med homofili eller bifilitet å gjøre. En heterofil mann tenner ikke på en mannerumpe, selv om han tenner på en kvinnerumpe. Det blir som å si at alle menn burde tenne på mannemunner, fordi det er jo ikke bare kvinner som har munn og lepper.

"...................................."

Ser at gutta fortsatt ikke vil svare på om de vil ha en dildo oppi der?

Tråden har blitt kjempelang, men kun diskusjoner om fremgangsmåte/smørning/homo-ikkehomo/osv osv.

Come on gutter - svar på spørsmålet dah ;)

Herremin da, selvfølgelig finnes det gutter rundt omkring som liker det opp i rævva sjøl.

Jeg er homo, så jeg velger å ikke å svare, men jeg VET det finnes nok av hetero mannfolk som fantaserer om å blir knulla i rævva. Logisk nok så er de lei av att kvinnfolka bare skal ligge på rygg og ta imot.

Ja, når tenåringsjenter lurer på om de er 'unormale' fordi de ikke har lyst på et mannslem baki, er det overtydelig at anus-kulturen har hardnet mer til enn hva godt er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...