Gå til innhold

Gutter -analsex-?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 153
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

23

• ShitDiddelyDo

12

• Lillemus

8

• Dorthe

8

IngenLurerDenneGutten

Ser at gutta fortsatt ikke vil svare på om de vil ha en dildo oppi der?

Tråden har blitt kjempelang, men kun diskusjoner om fremgangsmåte/smørning/homo-ikkehomo/osv osv.

Come on gutter - svar på spørsmålet dah ;)

Jeg har ikke lyst på dildoer oppi stumpen.

Fornøyd?:)

Ser at gutta fortsatt ikke vil svare på om de vil ha en dildo oppi der?

Tråden har blitt kjempelang, men kun diskusjoner om fremgangsmåte/smørning/homo-ikkehomo/osv osv.

Come on gutter - svar på spørsmålet dah ;)

Det ble hvist for vanskelig for gutta :o)

Inn i rompa på oss skal de, men at vi skal rote inni rompene dems skremmer dem nok ja :o)

Det er ikke bruksanvisning vi er ute etter !!!!

Les første innlegg en gang til og svar oss jentene skikkelig!!!

;o)

ja, men da får du heller ikke lov til å spørre om å trenge deg inn i jentas stump heller ;o)

Det burde være en lov om dette..

-en mann som vil ha analsex, må først selv prøve det ut :o)

:o)

Nei der kan jeg ikke si jeg er enig. Jeg synes analsex er digg, men jeg ville aldri hatt noe ønske om å putte noe bak hos fyren, det hadde faktisk vært skikkelig turn-off for min del.

Men det er meg da :0)

Annonse

Unge jenter føler ofte presset fra raringer som absolutt skal kjøre kølla inn i endetarmsåpningen deres. Det er underlige greier, men hvis man ikke ønsker det, er det greit å si nei og heller henvise til en person av mannekjønn. Da får man fred, vil jeg tro.

Du, jeg leste en gang at det praktiseres mer analsex i de heterofile forholdene enn i de homofile.

Kjenner flere homser, og en god del av de praktiserer overhodet ikke analsex.

ShitDiddelyDo

Skrattler :-)))

Godt svart

Ja, mulig du burde starte et kurs :o)

Kanskje et kurs her på DOL :o)

Mange av oss er ulærde og "gammeldagse", i hvertfall jeg..

Jeg vet lite om erogene soner osv...

Men det virker som kjærsten er fornøyd likevel ;o)

Om ikke annet vil kurset fungere som en solid kamuflert unnskylding for aa faa meg noe, for akkurat naa begynner sexhungeren aa verke i legemet... :)

ShitDiddelyDo

Finnes det ikke sexy damer på Kreta eller hvor det nå er du befinner deg?

Jo, masse sexy damer, men jeg kan ikke si jeg har kommet saa langt med noen her nede ennaa. Tror jeg har vaert for opphengt i de billige shotsene og et kult live-band til a loepe etter damene.

Dessuten glemte jeg aa kjoepe kondomer foer turen...

Jo, masse sexy damer, men jeg kan ikke si jeg har kommet saa langt med noen her nede ennaa. Tror jeg har vaert for opphengt i de billige shotsene og et kult live-band til a loepe etter damene.

Dessuten glemte jeg aa kjoepe kondomer foer turen...

Finnes det ikke kondomer å få kjøpt på Kreta?

Annonse

Ja, når tenåringsjenter lurer på om de er 'unormale' fordi de ikke har lyst på et mannslem baki, er det overtydelig at anus-kulturen har hardnet mer til enn hva godt er.

Jada...og slik kommer det nok alltid til å være...for det kan jo ikke være at det har vært en moteting de siste årene...?

Stress ned - om noen år blir det sikkert moderne med hår på musa igjen. Det meste går i bølger, også sexuelle "moter".

"....................................."

Hehe...det var da et underlig innlegg.

Altså; hvis man ikke har sansen for å bli bakpult i anus og fremhever det halvhomofile i slike lyster, er man usikker og aggressiv. Jaja...du prozak, du prozak..

Nei...på ingen måte...men menn som tror de blir homofile av å få noe inn der, er usikre (og ganske stakkarslige, på det området) menn. Så enkelt er det. Og jo mer disse blånekter på denne åpenbare konklusjonen, jo mer bekrefter de den. Du er på god vei nå :-)

"......................................"

Det ble hvist for vanskelig for gutta :o)

Inn i rompa på oss skal de, men at vi skal rote inni rompene dems skremmer dem nok ja :o)

Det er ikke bruksanvisning vi er ute etter !!!!

Les første innlegg en gang til og svar oss jentene skikkelig!!!

;o)

Nå må dere gi dere - hvor mange ganger skal man være nødt til å svare før dere blir fornøyde?

At det er bare to som har svart er mye mer enn dere bør forvente, jfr. min påstand om usikre menn.

"....................................."

ja, men da får du heller ikke lov til å spørre om å trenge deg inn i jentas stump heller ;o)

Det burde være en lov om dette..

-en mann som vil ha analsex, må først selv prøve det ut :o)

Selvfølgelig får han lov til det. Det han ikke "får lov til", er å begynne med utstrakt argumentering for å få lov til det.

"...................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...