Gå til innhold

Gutter -analsex-?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 153
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

23

• ShitDiddelyDo

12

• Lillemus

8

• Dorthe

8

ja, men da får du heller ikke lov til å spørre om å trenge deg inn i jentas stump heller ;o)

Det burde være en lov om dette..

-en mann som vil ha analsex, må først selv prøve det ut :o)

:o)

"Det burde være en lov om dette.. -en mann som vil ha analsex, må først selv prøve det ut :o)"

*Hehe* Blir litt vrinet til slutt da - mannen får ikke analpule før han har hatt en dildo i rumpa sjøl - kvinnen får ikke stappe en dildo i rumpa hans før hun har hatt en dildo/pikk der heller?! ;o)

Gjest KariKruskakli

Ser at gutta fortsatt ikke vil svare på om de vil ha en dildo oppi der?

Tråden har blitt kjempelang, men kun diskusjoner om fremgangsmåte/smørning/homo-ikkehomo/osv osv.

Come on gutter - svar på spørsmålet dah ;)

Ser for meg den nesten to meter lange mannen min på alle fire med en dildo i rompa.Ho ho ho, jeg hadde fått meg en god latter i det minste;)

Annonse

Nå må dere gi dere - hvor mange ganger skal man være nødt til å svare før dere blir fornøyde?

At det er bare to som har svart er mye mer enn dere bør forvente, jfr. min påstand om usikre menn.

"....................................."

*Ja Du er en av de få som tør å svare ...:-)

Men at det er noen menn som ikke gidder å prøve dildo, aksepterer vi fult ut...

akkurat som vi aksepterer dem som vil prøve det...

Ingen person-angrep på det :-)

:o)

Gjest KariKruskakli

*knis*, jeg har nok masse å tilføre dette forumet jeg men det er kanskje et forum som jeg ikke er så opptatt av.

Da er du som meg. Jeg havner innpå her innimellom gjennom hundre nyeste;)

Og jeg synes stort sett det handler om det samme hele tiden, He he, ikke så rart kanskje, iom at det er et sexforum.

ShitDiddelyDo

Det ble hvist for vanskelig for gutta :o)

Inn i rompa på oss skal de, men at vi skal rote inni rompene dems skremmer dem nok ja :o)

Det er ikke bruksanvisning vi er ute etter !!!!

Les første innlegg en gang til og svar oss jentene skikkelig!!!

;o)

Jeg har svart.

Er jeg den eneste her som har svart?

Det er i saa fall galskap. Gutta her har ingen problemer med aa innroemme trivselen som oppstaar ved rimming, men en finger under avsugningen blir for meget aa innroemme?

Gjest KariKruskakli

Om ikke annet vil kurset fungere som en solid kamuflert unnskylding for aa faa meg noe, for akkurat naa begynner sexhungeren aa verke i legemet... :)

Jeg sier som Dorthe, du får komme deg ut. Er det ikke noen søte jenter i syden da?

De kommer ihvertfall ikke til deg gjennom pc-skjermen;o)

ShitDiddelyDo

Dø, du kan ikke sitte å dole på ferie gutt. Kom deg ut, dole kan du gjøre når du kommer hjem :o)

Det er litt tidlig aa rusle bort i bargata, og jeg fant ingen kjente paa hotellet, saa jeg sitter heller her paa internetbaren og drikker noen oel i et par minutter til foer jeg stikker bort i drikkegata. :)

Jeg har svart.

Er jeg den eneste her som har svart?

Det er i saa fall galskap. Gutta her har ingen problemer med aa innroemme trivselen som oppstaar ved rimming, men en finger under avsugningen blir for meget aa innroemme?

Men - skal man spørre først? Eller bare "føle seg frem" rent bokstavelig og se om mannen kniper igjen for harde livet eller om han slipper en finger til?

Synes liksom det blir litt lite spontant om man skal spørre om man får lov til absolutt alt... Altså - analsex er noe annet, nå tenker jeg på en finger der bak, ikke inni engang til å begynne med.

Annonse

ShitDiddelyDo

Men - skal man spørre først? Eller bare "føle seg frem" rent bokstavelig og se om mannen kniper igjen for harde livet eller om han slipper en finger til?

Synes liksom det blir litt lite spontant om man skal spørre om man får lov til absolutt alt... Altså - analsex er noe annet, nå tenker jeg på en finger der bak, ikke inni engang til å begynne med.

Hvis jeg var deg ville jeg spurt foerst. Rett og slett fordi mange gutter tror de blir homser dersom de finner ut at de liker det.

Det er litt tidlig aa rusle bort i bargata, og jeg fant ingen kjente paa hotellet, saa jeg sitter heller her paa internetbaren og drikker noen oel i et par minutter til foer jeg stikker bort i drikkegata. :)

Godt å høre at du har det fint og ikke har tenkt å sitte på internettkafeen hele kvelden :o)

Da er du som meg. Jeg havner innpå her innimellom gjennom hundre nyeste;)

Og jeg synes stort sett det handler om det samme hele tiden, He he, ikke så rart kanskje, iom at det er et sexforum.

Noen ganger bare klarer jeg ikke å la være å svare. Enda jeg har lovet meg selv at sexlivet mitt skal jeg ikke utlevere ;o)

Men så var det 100 nyeste da....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...