Gå til innhold

Storby tur til høsten, hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Broren min og kona hans har bestemt at de skal på Storbyferie i november, hvor bør de reise?

De har lyst til Paris, men broren min mener at Paris bør man reise til om våren, London har de vært mange ganger før så dit gidder de ikke, Barcelona har de også vært.

Tips anyone?

Skrevet

Etter min mening er det få steder som kan konkurrere med Roma

Skrevet

Wien, Praha, Budapest, Berlin, Krakow... Mange perler i øst!

Gjest FineLine
Skrevet

Roma om høsten er å anbefale og Praha er en fantastisk by uansett. New York kan besøkes når som helst på året, og det er ikke dyrt å reise dit nå.

Skrevet

Roma om høsten er å anbefale og Praha er en fantastisk by uansett. New York kan besøkes når som helst på året, og det er ikke dyrt å reise dit nå.

De vil ikke til New York, de skal dit i et bryllup i Desember. De syns det er for lang flytur for bare 4-5 dager.

Men takk for tips.

Skrevet

Vet du, jeg synes Stockholm er den aller fineste byen jeg!!! Greit, det er ikke så langt dit, men jammen er det fint.

Ellers er Paris nydelig. Men jeg er litt enig, dit drar man på våren...

Skrevet

Roma!

Evt. Madrid eller Lisboa, men der har jeg ikke vært selv.

Skrevet

Etter min mening er det få steder som kan konkurrere med Roma

Enig! Roma er Konge...

Skrevet

Praha, Tallinn, Riga.

Fine byer med koselige gamlebypreg!

Skrevet

STOCKHOLM!!!

Stockholm er en helt nyyyydelig by. Mye å se og oppleve for liten og stor.

Vi var der i sommer. Da bodde vi på et vandrehjem på Bredeng. Bredeng ligger litt i utkanten av Stockholm, men med T-banen kom vi oss inn til byen på 15 minutt!

Vi hadde kun to dager i Stockholm, så vi fikk lang fra med oss alt. Men vi var innom Gammla Stan, Slottet, alle handlegatene,de koselige torgene rundt forbi i byen, Grøna Lunds tivoli, Stockholms skjærgård, Skansen, akvariet og Wasa-museet!

ABSOLUTT til å anbefale!

Skrevet

Nice. Helt klart.

Og om man er lei London - hva med York? Eller Glasgow? Eller Bath? Eller Edinburgh?

Skrevet

Hm, synes Paris er helt nyyydelig om høsten, jeg - har dratt dit flere ganger på den årstiden.

Reiser til Krakow er veldig, veldig billig for tiden.

Ellers er jeg alltid glad i København.

Skrevet

Uten tvil: ROMA! En fantastisk by å være par i (for andre også, dah ...)!

Skrevet

Jeg ville reist til Berlin eller Wien. Fantastisk kulturtilbud og spennende historie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...