Velouria Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Broren min og kona hans har bestemt at de skal på Storbyferie i november, hvor bør de reise? De har lyst til Paris, men broren min mener at Paris bør man reise til om våren, London har de vært mange ganger før så dit gidder de ikke, Barcelona har de også vært. Tips anyone? 0 Siter
Osiris Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Etter min mening er det få steder som kan konkurrere med Roma 0 Siter
Albertine Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Wien, Praha, Budapest, Berlin, Krakow... Mange perler i øst! 0 Siter
Gjest FineLine Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Roma om høsten er å anbefale og Praha er en fantastisk by uansett. New York kan besøkes når som helst på året, og det er ikke dyrt å reise dit nå. 0 Siter
Velouria Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Roma om høsten er å anbefale og Praha er en fantastisk by uansett. New York kan besøkes når som helst på året, og det er ikke dyrt å reise dit nå. De vil ikke til New York, de skal dit i et bryllup i Desember. De syns det er for lang flytur for bare 4-5 dager. Men takk for tips. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Vet du, jeg synes Stockholm er den aller fineste byen jeg!!! Greit, det er ikke så langt dit, men jammen er det fint. Ellers er Paris nydelig. Men jeg er litt enig, dit drar man på våren... 0 Siter
laban Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Roma! Evt. Madrid eller Lisboa, men der har jeg ikke vært selv. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Etter min mening er det få steder som kan konkurrere med Roma Enig! Roma er Konge... 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Praha, Tallinn, Riga. Fine byer med koselige gamlebypreg! 0 Siter
Tottlå Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 STOCKHOLM!!! Stockholm er en helt nyyyydelig by. Mye å se og oppleve for liten og stor. Vi var der i sommer. Da bodde vi på et vandrehjem på Bredeng. Bredeng ligger litt i utkanten av Stockholm, men med T-banen kom vi oss inn til byen på 15 minutt! Vi hadde kun to dager i Stockholm, så vi fikk lang fra med oss alt. Men vi var innom Gammla Stan, Slottet, alle handlegatene,de koselige torgene rundt forbi i byen, Grøna Lunds tivoli, Stockholms skjærgård, Skansen, akvariet og Wasa-museet! ABSOLUTT til å anbefale! 0 Siter
annegunn Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Nice. Helt klart. Og om man er lei London - hva med York? Eller Glasgow? Eller Bath? Eller Edinburgh? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Hm, synes Paris er helt nyyydelig om høsten, jeg - har dratt dit flere ganger på den årstiden. Reiser til Krakow er veldig, veldig billig for tiden. Ellers er jeg alltid glad i København. 0 Siter
Gyda Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Uten tvil: ROMA! En fantastisk by å være par i (for andre også, dah ...)! 0 Siter
....AV Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Jeg ville reist til Berlin eller Wien. Fantastisk kulturtilbud og spennende historie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.