Gå til innhold

Reagere på hostetabletter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute på livet i går kveld, men var i fin form hele kvelden. Drakk ikke spesielt mye, sluttet tidlig å drikke, og følte meg helt grei da jeg la meg. Hadde spist en stund før jeg la meg, og ingenting skulle tilsi at jeg skulle bli dårlig. Tok en Noskapin-tabl. da jeg la meg, og sovnet ganske frt. Etter en stund våknet jeg og var skikkelig kvalm. Kastet opp noe helt forferdelig, men etterpå var jeg helt grei. Sovnet igjen, og er ikke antydning til fyllesyk i dag (våknet faktisk to timer før minstemor, så diskusjonen om hvem som skulle stå opp med ungene var unødvendig..).

Kan det ha vært tabletten jeg reagerte på? Har aldri prøvd å ta disse tablettene før, har bare prøvd miksturen. Eller har jeg rett og slett vært fullere enn jeg trodde? Synes det virker pussig at det skal være det også, for vanligvis hvis jeg blir dårlig, så er jeg dårlig hele neste dag også...

Det er forresten flere i omgangskretsen min som har hatt magesjau i løpet av de siste dagene, kanskje jeg har hatt et snev av omgangssyke? Men da er det jo heller ikke så sannsynlig at man kaster opp en gang, og så er man i fin form igjen?

Skrevet

Vet at den der Noskapin fremkalte oppkast hos mann min også. For mange år sidne. Men den hjalp mot hosten da. Det eneste som hjalp faktisk. hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...