Gå til innhold

clear eyes

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Ikke i Norge..:-I Jeg kjøper når jeg er i USA, eller får min bror til å sende meg..

Det finnes sikkert i flere land også, men hvor vet jeg ikke.. Kjenner du noen amerikanere som kan sende deg noen pakker?

:-)

Skrevet

Ikke i Norge..:-I Jeg kjøper når jeg er i USA, eller får min bror til å sende meg..

Det finnes sikkert i flere land også, men hvor vet jeg ikke.. Kjenner du noen amerikanere som kan sende deg noen pakker?

Tips, på Scorpius øverst på Grünerløkka har de clear eyes, eller det er samme produkt, men et annet navn.

laguna1365380434
Skrevet

Tips, på Scorpius øverst på Grünerløkka har de clear eyes, eller det er samme produkt, men et annet navn.

Har de det? Kult, jeg ligger under for stort clear eyes behov..Og det er jo myyye enklere om de er å finne rett oppi gata enn at jeg må drive å stresse på bror min for å få ham tilå sende!

Jeg trodde (uten at jeg noen gang har forstått beveggrunnene) at clear eyes var forbudt å selge i Norge.

Skrevet

Har de det? Kult, jeg ligger under for stort clear eyes behov..Og det er jo myyye enklere om de er å finne rett oppi gata enn at jeg må drive å stresse på bror min for å få ham tilå sende!

Jeg trodde (uten at jeg noen gang har forstått beveggrunnene) at clear eyes var forbudt å selge i Norge.

Hva er clear eyes??

Skrevet

Hva er clear eyes??

Øyedråper man bl.a bruker hvis man får rødskutte øyne og oppsperrede pupiller etter å ha røykt tjall :-)

"...................................."

Gjest Halling
Skrevet

Hva er clear eyes??

Adrenalin. Får blodkarene til å trekke seg sammen i øyet. Skadelig, ja.

laguna1365380434
Skrevet

Hva er clear eyes??

øyedråper som gjør at øynene ser friske, opplagte og sunne ut, selv når du er trøtt eller fyllesjuk, eksempelvis. Tar bort rødt, tar bort kløe og ubehag, gir "våknere" blikk.

Jeg bare elsker clear eyes,og bruker det som snarvei til freshere look når jeg egentlig bare føler meg uggen og kjip åse til.

laguna1365380434
Skrevet

Adrenalin. Får blodkarene til å trekke seg sammen i øyet. Skadelig, ja.

Det er ikke særlig skadelig å bruke litt clear eyes da.."alle" gjør det jo i USA, f.eks, og jeg har enda ikke hørt om noen som har skadet øynene sine av det.

laguna1365380434
Skrevet

Øyedråper man bl.a bruker hvis man får rødskutte øyne og oppsperrede pupiller etter å ha røykt tjall :-)

"...................................."

Det er jo laaangt mere anvendelig enn bare det da! Litt trøtt og sliten og skal på jobbintervju, eksempelvis? Litt clear eyes, og du har pene, våkne og tilittingivende øyne..;-)

Jeg liker clear eyes..De er nesten litt magiske..Før og etter er enkelte ganger nesten ikke tilå tro.

Men jeg har "trappet ned"..En stund brukte jeg de nesten som et naturlig trinn i den daglige make up..:-o det er nok sikkert ikke bra!

Gjest mener jeg
Skrevet

Hva er clear eyes?

laguna1365380434
Skrevet

Hva er clear eyes?

Det har jeg svart utfyllende på under her..;-) hvis det ikke er nøyaktig hva som er oppi og sånn du vil vite..For det vet jeg ikke.

Gjest Halling
Skrevet

Det er ikke særlig skadelig å bruke litt clear eyes da.."alle" gjør det jo i USA, f.eks, og jeg har enda ikke hørt om noen som har skadet øynene sine av det.

Tør du ta sjansen?

laguna1365380434
Skrevet

Tør du ta sjansen?

Ja. Jeg bruker clear eyes, og liker det! :-)

Gjest Halling
Skrevet

Ja. Jeg bruker clear eyes, og liker det! :-)

Langvarig bruk kan gi nedslag av små brunsorte flekker i bindehinnen, det er det første som skjer. Fokuseringen kan også svikte etterhvert.

Risikere synet for skjønnheten?

Ja dere kvinner.

laguna1365380434
Skrevet

Langvarig bruk kan gi nedslag av små brunsorte flekker i bindehinnen, det er det første som skjer. Fokuseringen kan også svikte etterhvert.

Risikere synet for skjønnheten?

Ja dere kvinner.

Overdrama&hysteri..Jeg kjenner folk som har brukt cleareyes i mange&lange år..Alt er farlig hvis en vil det skal være det og leter opp hvordan.

Jeg er ikke redd for å bruke clear eyes..Ikke litt engang!

Skrevet

Overdrama&hysteri..Jeg kjenner folk som har brukt cleareyes i mange&lange år..Alt er farlig hvis en vil det skal være det og leter opp hvordan.

Jeg er ikke redd for å bruke clear eyes..Ikke litt engang!

Immunforsvaret er i blodet, oksygentilførselen skjer også via blodet. Så hvis man bruker clear eyes over lengre tid får man ikke tilstrekkelig blodforsyning til øynene. Blodårene klemmes av. Spesielt ikke bra hvis man bruker linser.

Jeg tør ikke bruke det mer enn en gang i mnd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...