Gå til innhold

Blodsukker- glukosesirup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke i stand til å finne noe på nettet om glukosesirup og den effekten det vil ha på blodsukker. Et søtstoff som markedsføres av Terje Høili inneholder glukosesirup og 3% aspartam, og er merket med "passer for diabetikere". I mine ører høres dette merkelig ut, er det ikke glukose de sjekker når de tar blodsukkermålinger da?

Fortsetter under...

Skrevet

Det høres merkelig ut. Glukose har mye høyere glykemisk indeks enn vanlig hvitt sukker.

Skrevet

Det høres merkelig ut. Glukose har mye høyere glykemisk indeks enn vanlig hvitt sukker.

Ja jeg syns også det høres merkelig ut. Mamma har type 2 diabetes og har kjøpt et glass. Gamle mennesker leser jo ikke innholdsfortegnelser! Har sendt e-post til diabetesforbundet i håp om at de kan vite noe. Jeg våger ikke helt å stole på alt av Terje Høili-varer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...