Osiris Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Jeg er ikke i stand til å finne noe på nettet om glukosesirup og den effekten det vil ha på blodsukker. Et søtstoff som markedsføres av Terje Høili inneholder glukosesirup og 3% aspartam, og er merket med "passer for diabetikere". I mine ører høres dette merkelig ut, er det ikke glukose de sjekker når de tar blodsukkermålinger da? 0 Siter
fresja Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Det høres merkelig ut. Glukose har mye høyere glykemisk indeks enn vanlig hvitt sukker. 0 Siter
Osiris Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Det høres merkelig ut. Glukose har mye høyere glykemisk indeks enn vanlig hvitt sukker. Ja jeg syns også det høres merkelig ut. Mamma har type 2 diabetes og har kjøpt et glass. Gamle mennesker leser jo ikke innholdsfortegnelser! Har sendt e-post til diabetesforbundet i håp om at de kan vite noe. Jeg våger ikke helt å stole på alt av Terje Høili-varer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.