Mamta Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Er det ikke et uttrykk som heter "Indian summer"? Man bruker det om en svært mild høst f.eks., eller blander jeg med noe annet? 0 Siter
Kvinna Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Jo, tror det er noe sånn. Men, tror været da er bedre enn "mild" -mer en "hetebølge" som varer utover i august-september. 0 Siter
Mamta Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Jo, tror det er noe sånn. Men, tror været da er bedre enn "mild" -mer en "hetebølge" som varer utover i august-september. Takk for bekreftelsen, og du har nok rett i at det er mer snakk om en hetebølge. Ü 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Det er svært varm ettersommer/tidlig høst. Men hundedagene da, hva er det igjen? 0 Siter
cecily Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Det er svært varm ettersommer/tidlig høst. Men hundedagene da, hva er det igjen? De ekstremt (haha) varme dagene i slutten av juli og tidlig i august, der alt råtner og blir dårlig raskere enn ellers. Typisk er krem som aldri blir skikkelig stivpisket. 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Jeg satser på en indian summer om en ukes tid........ !!!!!!!! Hadde jeg trengt, for å lade opp! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.