fyrlykt Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Hvis jeg setter inn xp-cd og installerer xp på en datamaskin som har windows 2000, vil jeg da miste alle programmer som er på dataen? 0 Siter
citoyen Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Ikke nødvendigvis. Det avhenger av om du gjør en oppgradering eller en full installasjon. Du skal få spørsmål om dette ved installasjonen. 0 Siter
Gjest Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Ikke nødvendigvis. Det avhenger av om du gjør en oppgradering eller en full installasjon. Du skal få spørsmål om dette ved installasjonen. Selv om man gjør en full installasjon, så vil jo programmer og dokumenter og de fleste instillinger forbli. Men hvis man velger å formattere/partisjonere først (som man får spørsmål om i XP), så forsvinner jo alt. Men det var kanskje det du mente? 0 Siter
citoyen Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Selv om man gjør en full installasjon, så vil jo programmer og dokumenter og de fleste instillinger forbli. Men hvis man velger å formattere/partisjonere først (som man får spørsmål om i XP), så forsvinner jo alt. Men det var kanskje det du mente? Med "full installasjon" mener jeg en komplett installasjon helt fra bunnen av. Da mister man alle data på den partisjonen. En oppgradering, der man installerer XP på toppen av 2000, beholder dataene. 0 Siter
Gjest Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Med "full installasjon" mener jeg en komplett installasjon helt fra bunnen av. Da mister man alle data på den partisjonen. En oppgradering, der man installerer XP på toppen av 2000, beholder dataene. Ok, men da er vi enige 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.