Gå til innhold

Templates til webside?

Anbefalte innlegg

Gjest hjemmesidesnekkern
Skrevet

Jeg driver en hjemmeside som jeg ønsker å endre på nå. Jeg ønsker meg et webside template som har menyen i egen fil. Har sett på mange gratis templates på nettet, men ingen av de har en slik løsning.

Hjemmesiden min består nemlig av et tjuetalls sider, og hver gang jeg skal endre noe i menyen må jeg gjøre dette i alle sidene. Det hadde vært så greit om menyen bare var i en fil som kunne endres og lastes opp, uten at det berører alle sidene også.

Noen som vet om templater med denne løsningen som jeg kan laste ned og bruke? Helst gratis.

Gjest hjemmesidesnekkern
Skrevet

Kanskje du kan lære deg litt om CSS layout her:

http://www.webart.no/leksjon1_css_layout.htm

Jeg vet om mange side med proffe templates man kan laste ned gratis, men de linkene er det nok ikke lov å legge ut her. Du får lete litt rundt så finner du helt sikkert noe.

Hvis templatene er lagt ut til nedlasting lovlig, så er det nok lov å legge ut linker til sidene her også?

Skrevet

Hvis templatene er lagt ut til nedlasting lovlig, så er det nok lov å legge ut linker til sidene her også?

*Jeg* laster dem ned gratis. Det betyr ikke at det er lovlig å gjøre det. ; )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...