Gjest litt usikker nå Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Noen som har en enkel god oppskrift? 0 Siter
Prozak Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Frozen Strawberry Daiquiri: 4cl. lys rom 1 cl. Créme de Fraise 1,5 cl. sukkerlake Saften av 1/2 lime 4-5 friske jordbær Kjøres i blender med knust is. Helles usilt i avkjølt dobbelt coctailglass (evt. lite gobletglass). Garnityr: friske jordbær. "...................................." 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Frozen Strawberry Daiquiri: 4cl. lys rom 1 cl. Créme de Fraise 1,5 cl. sukkerlake Saften av 1/2 lime 4-5 friske jordbær Kjøres i blender med knust is. Helles usilt i avkjølt dobbelt coctailglass (evt. lite gobletglass). Garnityr: friske jordbær. "...................................." Åååååå.....*stønn* 0 Siter
Prozak Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Åååååå.....*stønn* Å? Ikke fornøyd? :-) "................................." 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Å? Ikke fornøyd? :-) "................................." Jo..., jeg glemte å slenge på et...*sikle* :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Frozen Strawberry Daiquiri: 4cl. lys rom 1 cl. Créme de Fraise 1,5 cl. sukkerlake Saften av 1/2 lime 4-5 friske jordbær Kjøres i blender med knust is. Helles usilt i avkjølt dobbelt coctailglass (evt. lite gobletglass). Garnityr: friske jordbær. "...................................." Åååååå, jeg gleder meg så til graviditet og amming er over. Dette er jo så utrolig godt!!! 0 Siter
songbirdy Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Det gikk vel med ca 1/2 flaske bacardi på gårsdagens fest.. "Oppskriften" vi bruker er som følger: * 1 pk isbiter (terning-pose) * en god "slunk" bacardi, ca 1-1.5 dl? * en "dæsj" med Roses Lime * Ca 1 dl jordbærsyltetøy * 5-8 friske jordbær * Kjøres i blenderen til hærligheten er _nesten_ rennende.. Nam! ..Vi har en tendens til å slumpe litt, så mengden bacardi øker nok litt etter hvert som kvelden går unna.. men ellers smaker vi oss bare frem til en god blanding.. Lykke til! 0 Siter
Gjest litt usikker nå Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Tusen takk for oppskriftene:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.