Gå til innhold

Alkohol på Gardermoen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut og fly snart og det er ikke det mest morsomme jeg vet. Det jeg lurte på er om det er alkoholservering før man går gjennom sikkerhetssjekken? Vil gjerne ha litt nikotin også på yttersiden, lenge til neste røyk.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er iallfall alkoholservering ETTER sikkerhetssjekken. Vet ikke hvordan det er med røyking..

Skrevet

Det er vel bare alkoholservering innenfor sikkerhetssonen, i taxfree området? Det var ihvertfall et par puber der i gamle dager.

"...................................."

Skrevet

Det er iallfall alkoholservering ETTER sikkerhetssjekken. Vet ikke hvordan det er med røyking..

At det er etter innsjekkingen vet jeg og nei, der kan jeg ikke røyke. Ønsker begge deler. Tenkte jeg kunne ta en pils og etterpå gå ut og ta en røyk.

Skrevet

Det er vel bare alkoholservering innenfor sikkerhetssonen, i taxfree området? Det var ihvertfall et par puber der i gamle dager.

"...................................."

Det er det jeg er redd for, at det bare er innenfor.

Gjest M.Angelica
Skrevet

At det er etter innsjekkingen vet jeg og nei, der kan jeg ikke røyke. Ønsker begge deler. Tenkte jeg kunne ta en pils og etterpå gå ut og ta en røyk.

Okei..Jeg tror ikke det er alkoholservering før. Men jeg er ikke sikker.. Kanskje du finner noe her:

http://www.osl.no/shopping/index.asp

Skrevet

Du får kjøpe deg en brus, helle den ut og ha pils i begeret, så står du ute, nyter røyken din og drikker pils med sugerør fra et pappbeger.

Hehe....kom bare plutselig på at det pleide vi gjøre før, vi gikk på kino med vin i Mc Donaldsbegre og hadde vorspiel i kinosalen....

Skrevet

Du får kjøpe deg en brus, helle den ut og ha pils i begeret, så står du ute, nyter røyken din og drikker pils med sugerør fra et pappbeger.

Hehe....kom bare plutselig på at det pleide vi gjøre før, vi gikk på kino med vin i Mc Donaldsbegre og hadde vorspiel i kinosalen....

Den var lur :-)Kanskje jeg skal prøve den.

Skrevet

Peppes nede i ankomsthallen selger iallefall øl og vin. Du kan jo sende kofferten, gå ned trappa og drikke litt på Peppes før du går ut og tar en røyk.

Skrevet

Den var lur :-)Kanskje jeg skal prøve den.

Ja, husker filmene ble gøy uansett hvor dårlig de var, ble endel fnising i salen da, men....

Kanskje jeg skal begynne med det igjen jeg også, i London har de jo bar inne i kinosalen.

Skrevet

Peppes nede i ankomsthallen selger iallefall øl og vin. Du kan jo sende kofferten, gå ned trappa og drikke litt på Peppes før du går ut og tar en røyk.

Tusen takk. Du er en reddende engel. Peppes blir det :-)

Skrevet

Bare hyggelig!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Takk. Den virka. Så egentlig mørkt ut for meg, men Osiris fant løsningen for meg.

Da får det bli enten Peppes eller lommelerka ;)

Skrevet

Men der er det ikke lov å røyke lenger.

Skrevet

Srikk på dass og røyk. Merkelig nok er det ingen storebror som ser deg der..foreløpig.

Skrevet

Men der er det ikke lov å røyke lenger.

Neida, det er helt greit. En rask pils og ut for å røyke før sikkerhetsjekken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...