Mista nikket Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Skal ut og fly snart og det er ikke det mest morsomme jeg vet. Det jeg lurte på er om det er alkoholservering før man går gjennom sikkerhetssjekken? Vil gjerne ha litt nikotin også på yttersiden, lenge til neste røyk. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Det er iallfall alkoholservering ETTER sikkerhetssjekken. Vet ikke hvordan det er med røyking.. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Det er vel bare alkoholservering innenfor sikkerhetssonen, i taxfree området? Det var ihvertfall et par puber der i gamle dager. "...................................." 0 Siter
Mista nikket Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Det er iallfall alkoholservering ETTER sikkerhetssjekken. Vet ikke hvordan det er med røyking.. At det er etter innsjekkingen vet jeg og nei, der kan jeg ikke røyke. Ønsker begge deler. Tenkte jeg kunne ta en pils og etterpå gå ut og ta en røyk. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Det er vel bare alkoholservering innenfor sikkerhetssonen, i taxfree området? Det var ihvertfall et par puber der i gamle dager. "...................................." Det er det jeg er redd for, at det bare er innenfor. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 At det er etter innsjekkingen vet jeg og nei, der kan jeg ikke røyke. Ønsker begge deler. Tenkte jeg kunne ta en pils og etterpå gå ut og ta en røyk. Okei..Jeg tror ikke det er alkoholservering før. Men jeg er ikke sikker.. Kanskje du finner noe her: http://www.osl.no/shopping/index.asp 0 Siter
Aryane Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 At det er etter innsjekkingen vet jeg og nei, der kan jeg ikke røyke. Ønsker begge deler. Tenkte jeg kunne ta en pils og etterpå gå ut og ta en røyk. Du får kjøpe deg en brus, helle den ut og ha pils i begeret, så står du ute, nyter røyken din og drikker pils med sugerør fra et pappbeger. Hehe....kom bare plutselig på at det pleide vi gjøre før, vi gikk på kino med vin i Mc Donaldsbegre og hadde vorspiel i kinosalen.... 0 Siter
Mista nikket Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Du får kjøpe deg en brus, helle den ut og ha pils i begeret, så står du ute, nyter røyken din og drikker pils med sugerør fra et pappbeger. Hehe....kom bare plutselig på at det pleide vi gjøre før, vi gikk på kino med vin i Mc Donaldsbegre og hadde vorspiel i kinosalen.... Den var lur :-)Kanskje jeg skal prøve den. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Okei..Jeg tror ikke det er alkoholservering før. Men jeg er ikke sikker.. Kanskje du finner noe her: http://www.osl.no/shopping/index.asp Sorry, men den linken fikk jeg error på. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Sorry, men den linken fikk jeg error på. http://www.osl.no/ 0 Siter
Osiris Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Peppes nede i ankomsthallen selger iallefall øl og vin. Du kan jo sende kofferten, gå ned trappa og drikke litt på Peppes før du går ut og tar en røyk. 0 Siter
Aryane Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Den var lur :-)Kanskje jeg skal prøve den. Ja, husker filmene ble gøy uansett hvor dårlig de var, ble endel fnising i salen da, men.... Kanskje jeg skal begynne med det igjen jeg også, i London har de jo bar inne i kinosalen. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 http://www.osl.no/ Takk. Den virka. Så egentlig mørkt ut for meg, men Osiris fant løsningen for meg. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Peppes nede i ankomsthallen selger iallefall øl og vin. Du kan jo sende kofferten, gå ned trappa og drikke litt på Peppes før du går ut og tar en røyk. Tusen takk. Du er en reddende engel. Peppes blir det :-) 0 Siter
Osiris Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Tusen takk. Du er en reddende engel. Peppes blir det :-) Bare hyggelig! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Takk. Den virka. Så egentlig mørkt ut for meg, men Osiris fant løsningen for meg. Da får det bli enten Peppes eller lommelerka 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Tusen takk. Du er en reddende engel. Peppes blir det :-) Men der er det ikke lov å røyke lenger. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Srikk på dass og røyk. Merkelig nok er det ingen storebror som ser deg der..foreløpig. 0 Siter
Gjest piter Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Du kan da røyke så mye du vil ved inngangene? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Men der er det ikke lov å røyke lenger. Neida, det er helt greit. En rask pils og ut for å røyke før sikkerhetsjekken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.