Gå til innhold

skal,skal ikke,skal,skal ikke........sukk

Anbefalte innlegg

idaho1365380892
Skrevet

jeg møtte en herlig gutt da jeg var på ferie i utlandet i sommer...vi blei kjempe forelska og det var hjerteskjærende da vi måtte skilles.vi har hatt daglig kontakt siden da og nå vil han at jeg skal reise på besøk til han.jeg har selføleli veldig lyst til dette,samtidig som jeg syns det er litt skremmende.Du vet jo aldri hva som kan skje...er det noen der ute som har opplevd det samme som meg,og hva gjorde du/hva fikk du ut av det?har diskutert dette med flere,og de fleste mener det er en ting som må erfares selv...blir veldig glad for svar! på forhånd takk takk =) MVH meg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg bare lurte på hva du mener med utlandet...? Sverige? Kina? Syden?

Skrevet

Hvor langt må du reise for å besøke han? Hva med om dere heller avtaler å møtes et sted på midten og tar en hotell-weekend? Da er dere begge på nøytral grunn og det ville jeg syns var tryggere i alle fall.

idaho1365380892
Skrevet

Jeg bare lurte på hva du mener med utlandet...? Sverige? Kina? Syden?

syden...

Gjest M.Angelica
Skrevet

syden...

Vel..man har jo hørt mang en skrekkhistorier med sjarmørene fra syden.. Jeg hadde vært skeptisk. Foreslå heller noe ala det carma skriver..

Gjest snøball
Skrevet

Vet ikke. Du må nesten bestemme dette selv. Jeg har ei venninne, som også ble forelsket i ein i Syden. De hadde kontakt hele tiden, og hun gikk å besøkte han, og de hadde det kjempekoselig. Han kom også på besøk til henne en gang,men hun fant ut at det ikke var noe..

Sommerforelskelse er ikke en vanlig forelskelse,men kan være det også. Hvis du ikke vil fortsette å være sammen med han, så ville ikke jeg anbefalt at du reiser til han. Så pass stor avstandsforhold går skjelden bra...

Farlig kan det også være,men du kan jo ta sjansen og se. Men IKKE bo hos ham. Finn deg en hotell, og vær med han på dagene..

Skrevet

Jeg møtte en herlig nederlender i Spania for endel år siden. Vi hadde ei flott uke sammen før jeg måtte reise videre.

Vi snakket masse på telefon etter at vi kom hjem, og han kom så på besøk til meg omtrent 3 uker etter at vi møttes.

Det var begynnelsen på et flott forhold som varte i 3 år.

Så jeg synes du skal dra. Fortell noen kjente nøyaktig hvor du skal være, og sikre at du har med nok penger til å evt. komme deg hjem før hvis det trengs.

Kjærligheten lenge leve!!!

Skrevet

Jeg giftet meg slik jeg, fikk to unger og ble skilt etter 7 år.

Kulturforskjellen ble for stor selv om han var sør-europeer.

Angrer ikke da, fikk to flotte, nydelige unger :o)

Skrevet

Man bør være litt ekstra på vakt, men ikke avskrive muligheten for at det er ekte følelser når man finner en i et annet land. Du får sikkert en del advarsler fordi det er en fra "syden" (Hellas, Spania etc?). Men selv om en del brenner seg på rundbrennere, så er det en del skikkelige gutter der også.

Kjenner ei som hadde et mangeårig forhold til en greker, og var selv forelska i en der for noen år siden, men trodde det bare var snakk om en ferieflørt, så jeg lot være å følge opp følelsene. Det viste seg i ettertid at han hadde hatt (og på det tidspunktet fortsatt hadde) ekte følelser, og ble svært skuffa når jeg hadde funnet meg en annen.

Skrevet

Dette er vel en fra syden? må le, han har vel det samme gående med mange. Disse "løvene" hadde jeg stolt veldig lite på, men for all del, det er jo mulig at du ikke deler han med flere.

Utrolig mange jenter som har blitt lurt, de drar nedover og er der ei uke og jenta blir oppvartet i både "hue og rævva"...bokstavelig talt. Neste uke kommer ei ny ei og alle tror at de er den eneste.

Som sagt, det er jo en mulighet for at du er den eneste. Eller at du er ett sexobjekt eller at han ønsker å bosette seg her:-)

Lykke til:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...