Gå til innhold

Tran :o(

Gjest vil bli frisk og rask

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Som jeg skrev under her er jeg ikke interessert i å ødelegge alt av klær med trangulp, så når hun roer ned gulpinga skal hun få tran. Foreløpig får hun d-vitamin-dråper.

Leste ikke hva du hadde skrevet under her jeg.

På helsestasjonen sa dem at jeg skulle gi tran når hun var sulten, altså rett før pupp så melka la seg som et lokk over tranen for å hindre trangulp.

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

3

• Lillemus

3

• cecily

3

• bugge -jenta

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*lol*

Det var en lek ;o)

Ikke en diskusjon på hva som var sundt, men hva man klarte...

Han puttet hele egget i munnen og knuste det med tennene...ja, det ble mye gris :o)

En annen spiste 500 gram melange margarin..

Og jeg måtte ta et glass med Tran...

:o)

Å fy søren!

Skrevet

Vi har ikke vært flinke til å gi barna tran, men de liker det faktisk!

Vi begynte igjen i dag! Jeg og jentene tok hver vår gode skje med tran til frokost.

Dette året skal vi være flinke ;:-) Orket ikke i fjor da lillsesøster var baby og gulpejente til hun var 10-11 måneder....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...