Gjest trultemor25 Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Som jeg skrev under her er jeg ikke interessert i å ødelegge alt av klær med trangulp, så når hun roer ned gulpinga skal hun få tran. Foreløpig får hun d-vitamin-dråper. Leste ikke hva du hadde skrevet under her jeg. På helsestasjonen sa dem at jeg skulle gi tran når hun var sulten, altså rett før pupp så melka la seg som et lokk over tranen for å hindre trangulp. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 *lol* Det var en lek ;o) Ikke en diskusjon på hva som var sundt, men hva man klarte... Han puttet hele egget i munnen og knuste det med tennene...ja, det ble mye gris ) En annen spiste 500 gram melange margarin.. Og jeg måtte ta et glass med Tran... ) Å fy søren! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Vi har ikke vært flinke til å gi barna tran, men de liker det faktisk! Vi begynte igjen i dag! Jeg og jentene tok hver vår gode skje med tran til frokost. Dette året skal vi være flinke ;:-) Orket ikke i fjor da lillsesøster var baby og gulpejente til hun var 10-11 måneder.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.