Gjest trysling Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Jeg kommer ikke inn, hverken på DNBNOR eller Sparebanken Hedmark. Hva skjer'a? Noen andre som ikke kommer inn? 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 kommer inn på dnb jeg, har akkurat betalt regninger 0 Siter
Hawkwind Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Bankene tilknyttet et av nettbanksystemene (tror det er nettbank.no elns) er stengt i helgen for oppgradering. Se info på for eksempel www.lillestrombanken.no 0 Siter
Gjest trysling Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Bankene tilknyttet et av nettbanksystemene (tror det er nettbank.no elns) er stengt i helgen for oppgradering. Se info på for eksempel www.lillestrombanken.no Takk for oppl. Prøvde på nytt hjemme da kl var halv sju i morges, kom ikke inn. Prøvde nå på jobben, kom inn med en gang. Så jeg får håpe på at hjemmemaskinen er oppe og går på nettbank når jeg kommer hjem i kveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.