bb71 Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Sakset fra Dagbladet: http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/08/19/440718.html Noen som fikk lyst på hund? 0 Siter
Aryane Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Så den på TV forleden. Fysjameg, har aldri hatt lyst på hund jeg da, men at noen kan ha noe sånt???? 0 Siter
muriel Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Det jeg syns var verst, var at eier ga faen i å stelle den da hun forsto at den hadde "potensiale"... 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Jeg hadde sympati for damen helt til jeg leste siste avsnitt. Når hun innrømmer at hun sluttet å gi hunden medisin og lot klørne vokse, så lurer jeg på hva mer hun har gjordt mot den stakars hunden. Hun bryr seg åpenbart ikke om at den lider så lenge han skaffer henne berømmelse (og pengepremie?). Synes nesten det er en sak for dyrevernet at noen behandler dyret sitt sånn. 0 Siter
flisa Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Ha i hjel det stakkars kreket. Det er jo plageri både av dyret og folk rundt. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Folk bare lurer dere til å tro at det der er en hund, det er det nemlig ikke. Det er broren til Gizmo... :-D 0 Siter
morsan Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Jeg hadde sympati for damen helt til jeg leste siste avsnitt. Når hun innrømmer at hun sluttet å gi hunden medisin og lot klørne vokse, så lurer jeg på hva mer hun har gjordt mot den stakars hunden. Hun bryr seg åpenbart ikke om at den lider så lenge han skaffer henne berømmelse (og pengepremie?). Synes nesten det er en sak for dyrevernet at noen behandler dyret sitt sånn. Akkurat det tenkte jeg også! Det er kjempeflott at folk er glade i dyrene sine uavhengig av hvordan de ser ut, men stell for all del godt med dem og la dem slippe å lide for u-skjønnheten!!!! 0 Siter
Gjest helt enig Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Akkurat det tenkte jeg også! Det er kjempeflott at folk er glade i dyrene sine uavhengig av hvordan de ser ut, men stell for all del godt med dem og la dem slippe å lide for u-skjønnheten!!!! Det virker da som om hun tenker kun på penger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.