Gå til innhold

Til alle hunde-elskere og hatere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så den på TV forleden. Fysjameg, har aldri hatt lyst på hund jeg da, men at noen kan ha noe sånt????

Skrevet

Det jeg syns var verst, var at eier ga faen i å stelle den da hun forsto at den hadde "potensiale"...

Skrevet

Jeg hadde sympati for damen helt til jeg leste siste avsnitt. Når hun innrømmer at hun sluttet å gi hunden medisin og lot klørne vokse, så lurer jeg på hva mer hun har gjordt mot den stakars hunden. Hun bryr seg åpenbart ikke om at den lider så lenge han skaffer henne berømmelse (og pengepremie?). Synes nesten det er en sak for dyrevernet at noen behandler dyret sitt sånn.

Skrevet

Ha i hjel det stakkars kreket. Det er jo plageri både av dyret og folk rundt.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Folk bare lurer dere til å tro at det der er en hund, det er det nemlig ikke. Det er broren til Gizmo... :-D

Skrevet

Jeg hadde sympati for damen helt til jeg leste siste avsnitt. Når hun innrømmer at hun sluttet å gi hunden medisin og lot klørne vokse, så lurer jeg på hva mer hun har gjordt mot den stakars hunden. Hun bryr seg åpenbart ikke om at den lider så lenge han skaffer henne berømmelse (og pengepremie?). Synes nesten det er en sak for dyrevernet at noen behandler dyret sitt sånn.

Akkurat det tenkte jeg også!

Det er kjempeflott at folk er glade i dyrene sine uavhengig av hvordan de ser ut, men stell for all del godt med dem og la dem slippe å lide for u-skjønnheten!!!!

Gjest helt enig
Skrevet

Akkurat det tenkte jeg også!

Det er kjempeflott at folk er glade i dyrene sine uavhengig av hvordan de ser ut, men stell for all del godt med dem og la dem slippe å lide for u-skjønnheten!!!!

Det virker da som om hun tenker kun på penger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...