Gå til innhold

Hjeeeeelp!!! Trenger noen som kan engelsk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger desperat hjelp av noen som kan engelsk!!! Har lovet å oversette et strikkemønster, men må bare kapitulere...jeg får det ikke til...

Det skal altså oversettes fra norsk til engelsk!!

Så om noen vil være så snill å hjelpe meg??? Da vil jeg være evig takknemlig :o)

Her kommer det:

Sweater:

Genser

Legg opp med bf., 194-212-230-248 m på p nr.3 strikk 1 r., 1vr ca 3 cm eller 3 cm glattstrikk, 1 omg vr (=brettekant), deretter 3 cm glattstrikk. På siste omg økes jevnt fordelt til240-264-288-312 m. Gå over til p nr 4 og fortsett i glattstrikk med mønster etter diag. Beg som anv for str og gjenta. Gjenta del A til arb måler ca 44-46-48-50 cm: Fortsett med del B, strikk hele diag og gjenta del C. Når arb måler ca 58-60-62-64 cm settes et merke i hver side av arb med 120-132-144-156 m på hver del. Fell de midterste 18-20-22-24 m på forstykket for halsutr og strikk videre frem og tilbake. Fell videre mot halsen hver 2.p. 4, 3, 2, 1 , (alle str). Når arb måler ca 2 cm før hel lengde felles de midterste 28-30-32-34 m på ryggen for nakkeutr og hver side strikkes ferdig for seg. Fell videre mot nakken hver 2.p. 3, 2 m (alle str). Fell av ved hel lengde. Strikk andre side tilsvarende.

Ermer

Legg opp med bf., 44-46-48-50 m på p nr 3. Strikk kant som på bolen. På siste omg økes jevnt fordelt til 57-59-61-63 cm. Gå over til p nr 4 og fortsett med mønster etter diag. Midten er merket. Tell ut hvor mønsteret beg. Øk med 2 m på undersiden av ermet hver 4 omg. Del A gjentas til arb måler ca 38-38-40-42 cm. Fortsett med del B, videre 2 omg med bf., deretter 1,5 cm glattstrikk med vrangen ut til belegg. Fell av.

Hilsen Maya

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...