clyde Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 er så redd for at dette ska gå ut over studiene.. Har en hard og vanskelig tid foran meg, så det eg egentlig lurte på var om noen som har sluttet kunne sagt litt om hvordan "suget" er og eventuellt det verste som kan skje meg. Vil ikkje akkurat ha konsentrasjonsvansker og alt slags mulig drit.. Takker 0 Siter
Gjest turnips Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Kan vel ikke skje noe verre enn at fu sprekker og begynner på igjen. Har ikke noe tro på gradvis nedtrapping, kast det du har igjen av sigaretter og tobakk, ikke vent til i morgen det er ikke noe lettere da. Største suget kommer sånn c.a etter ei 1 uke (i allefall for meg) Da gjelder det om og finne på noe annet når røyklysten melder seg. Gå tur, tenk på sex, spis gullerøtter eller hva som helst, bare ikke sitt rolig i sofaen, det er det verste. Unngå alkohol i begynnelsen, alkohiol og røyk henger sammen, og tro ikke du kan være noen festrøyker :-) Det går ikke utover konsentrasjonen, snarere tvert om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.