Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg pleier ha rikelig mens som varer godt over uken og har skikkelige menssmerter

men denne gang kom den 2 dager før tiden,og kom uten forvarsel,kjente ikke noe,blodet var ganske tynt,blandet med blankt slim(beklager detaljene) blødde som vanlig 1 dag,blødde kun litt neste dag(den var anderledes enn vanlig)

Så stoppet den helt opp,kom ikke noe mer i det hele tatt.

Dagen etter igjen, etter jeg og samboeren hadde hatt sex begynte det blø litt igjen,men det var så lite at jeg kun trengte bruke ett lite bind.

På kvelden samme dag stoppet den igjen og nå er den slutt

Så har kun blødd skikkelig 1 dag.

Legge til at jeg har gått på penicillin når jeg fikk mensen kan det ha noe å si???

og den siste uken har jeg vært veldig kvalm, litt gjennom hele dagen.

Liker ikke dette og blir bekymret da jeg normalt over de siste årene blør så pass mye ved mens at jeg må bruke både ob og bind.

Nå har jeg nesten kunnet brukt ett bind hele dagen.

Noen som vet, bør jeg søke lege???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195137-merkelig-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...