mimia Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 jeg pleier ha rikelig mens som varer godt over uken og har skikkelige menssmerter men denne gang kom den 2 dager før tiden,og kom uten forvarsel,kjente ikke noe,blodet var ganske tynt,blandet med blankt slim(beklager detaljene) blødde som vanlig 1 dag,blødde kun litt neste dag(den var anderledes enn vanlig) Så stoppet den helt opp,kom ikke noe mer i det hele tatt. Dagen etter igjen, etter jeg og samboeren hadde hatt sex begynte det blø litt igjen,men det var så lite at jeg kun trengte bruke ett lite bind. På kvelden samme dag stoppet den igjen og nå er den slutt Så har kun blødd skikkelig 1 dag. Legge til at jeg har gått på penicillin når jeg fikk mensen kan det ha noe å si??? og den siste uken har jeg vært veldig kvalm, litt gjennom hele dagen. Liker ikke dette og blir bekymret da jeg normalt over de siste årene blør så pass mye ved mens at jeg må bruke både ob og bind. Nå har jeg nesten kunnet brukt ett bind hele dagen. Noen som vet, bør jeg søke lege??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195137-merkelig-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.