Gå til innhold

Ny skole idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har en tenåring som skal på videregående skole for første gang idag?

Min "attpaklatt" er SÅ spent. Lang reisevei til Foss, vant med bare få minutters gange til barne og ungd.skole. Vet ikke om noen kjente heller som skal begynne på samme skole.

Ja, dette blir et nytt kapitel i livet....!

Skrevet

Jeg har en 10. klassing, så om et år er vi i samme situasjon. Spennende!

Det er jo stor søkning til Foss, så det er sikkert en OK skole med elever fra mange forskjellige steder. Så det er flere der som er i hennes situasjon.

Lykke til!

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg huskere enda den dagen jeg begynte på vidergående, kjente ingen, leta meg ihjel etter gymsalen.

Men det er ett år jeg ser tilbake på med glede!

Masse nye venner, ufordringer osv.

Ørkenvandreren
Skrevet

Spennende overgang - plutselig har h*n tatt et selvstendig valg som staker ut deler av fremtiden.

Jeg har en som startet på ungdomskolen her om dagen - synes det er spennende nok jeg. :-)

Skrevet

Har ein som begynte på torsdag. Flytta på hybel i nærmaste by. Han har lett for å bli kjent med folk, så det hadde gått veldig bra.

Huska då eldstemann begynte på internatskule, kor fælt eg synst det var å dra og lat guten min vere igjen "åleine".

Skrevet

Nei, jeg har ingen barn i den alderen, men ville bare kommentere at Foss er en flott skole.

Der kjenner jeg flere som går og har gått - og det er bare rett og slett et fantastisk miljø og en fantastisk skole.

Lykke til!

Gjest Spent mor
Skrevet

Har en gutt selv som skal første året på videregående. Veien er ikke så lang,m en han må ta buss. Kjente blir det på skolen, men spent på om noen av dem kommer i samme klasse. Merket at han var ganske spent selv i morges! Det er en milepæl det der. Nå har jeg ikke 'små' unger mer, bare store, neste voksen.

Skrevet

Jeg flyttet 24 mil for å begynne på Foss! Dette var i 1982 så det er jo i forrige årtusen, men Foss er et inkluderende sted (selv når 'døler' inntar skolen...). Håper han vil storkose seg der!

Skrevet

Jeg håper at hun hadde det fint og at det var folk som hun likte i klassen.

Jeg har faktisk aldri hørt om noen som ikke liker seg på Foss.

Skrevet

Jeg håper at hun hadde det fint og at det var folk som hun likte i klassen.

Jeg har faktisk aldri hørt om noen som ikke liker seg på Foss.

Gikk kjempebra idag. Førsteinntrykket var bra. Dette lover godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...