Gå til innhold

Rumpa til Shabana Rehman

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med dette masete menneskets rumpe som skal være så interessant?

Jeg ser at hun serverer noe blabla om grensesprenging osv. Det er mulig noen muslimer blir sjokkerte, men vi andre himler til nød med øynene.

Både bussjåfører og kontorister og tannleger jobber jo innenfor grenser hva angår å blotte seg for neden.

Ville vi fått et friere samfunn hvis gartnere og sosionomer og rørleggere uoppstoppelig fant på å vise ræva for oss andre?

Skrevet

hun vippet over den "pikante" eggen som kan gjøre det hun sier både morsomt og med innhold....plumpt-

Skrevet

Ikke var den spesielt sexy heller (tvert i mot), så personlig fikk jeg lite ut av stuntet hennes:-)

Og jeg tror vel nordmenn flest har sett mer enn nok av nakne rumper og "skrukker" i ulike TV-show de siste årene til å bli spesielt sjokkert av dette. "Plumpt og barnslig" er vel det jeg ville kalt det.

Men det kan vel være noen muslimer som reagerer - uten at jeg helt kan forstå hvordan det stuntet skulle være med på å løse noen problemer rundt det?

Skrevet

Og jeg regner med at hun i innlegget ditt fikk en bekreftelse på et-eller-annet hun ville oppnå.

Skrevet

Og jeg regner med at hun i innlegget ditt fikk en bekreftelse på et-eller-annet hun ville oppnå.

Hvis poenget var å komme i avisen og få et par tråder på dol, så har hun lykkes.

Men hun later som om blottingen nærmest er en viktig, politisk handling. For meg blir det bare latterlig selvopptatthet tilbake.

Skrevet

hun vippet over den "pikante" eggen som kan gjøre det hun sier både morsomt og med innhold....plumpt-

Å kysse det tilknappede mennesket Valgerd, kan med en viss velvilje sies å være morsomt eller noe slikt. Men resten? Plumpt som du omtaler det, er vel det riktige ordet.

Skrevet

Hva er det egentlig hun har gjortnå da? Og i hvilken sammenheng?

Gjest kyss meg ikke
Skrevet

Gud for ei diger og slaskete rumpe. ikke så det ut til at hun brukte truse heller.

dette må være en muslimsk greie for oss normenn er det vel ikke det helt store.......

Dette blir nok tatt mye mer ille opp blandt muslimer vil jeg tro og det er vel kanskje noe der hun vil oppnå.

Men kysset av valgerd var helt perfekt synes jeg. Valgerd klarte knapt å snakke etterpå så kanskje hun synes det var ok ??? hehehe

Valgerd er stiv ja så det er fint med folk som livner opp stive politikere.

mil1365380270
Skrevet

Gud for ei diger og slaskete rumpe. ikke så det ut til at hun brukte truse heller.

dette må være en muslimsk greie for oss normenn er det vel ikke det helt store.......

Dette blir nok tatt mye mer ille opp blandt muslimer vil jeg tro og det er vel kanskje noe der hun vil oppnå.

Men kysset av valgerd var helt perfekt synes jeg. Valgerd klarte knapt å snakke etterpå så kanskje hun synes det var ok ??? hehehe

Valgerd er stiv ja så det er fint med folk som livner opp stive politikere.

Har ikke studert den, men rompa så da fin ut, den?!

Kysset var unødvendig. Jeg hadde ikke likt å bli kysset på munnen hverken av henne eller Harald Eia, for å ta noen. Det er en intim handling, hva om hun hadde tatt henne på puppene, hadde det vært greit?

Gjest Halling
Skrevet

Vi kan jo anal-lysere det å vise rompa:

komikeraktivitet (underbuksehumor/uten underbukse)

markering (mooning)

forakt (asshole)

forberedelse til medisinsk undersøkelse.

forspill til sex (bakstikk)

forberedeles til korporlig avstraffelse.

forberedelse til å utføre andre naturlige behov.

som en del av forberedelse til kroppsvask.

eller bare framvisning i modellvirksomhet.

nudisme (vise den til alle og enhver uten noen grunn)

Gjest Hvit Stokk
Skrevet

Hun fortjener den *dask* på rumpa.

Sikkert mange både her og der som kunne tenke seg å spanke henne litt av ulike grunner eller kombinasjoner av grunner.

Skrevet

Vi kan jo anal-lysere det å vise rompa:

komikeraktivitet (underbuksehumor/uten underbukse)

markering (mooning)

forakt (asshole)

forberedelse til medisinsk undersøkelse.

forspill til sex (bakstikk)

forberedeles til korporlig avstraffelse.

forberedelse til å utføre andre naturlige behov.

som en del av forberedelse til kroppsvask.

eller bare framvisning i modellvirksomhet.

nudisme (vise den til alle og enhver uten noen grunn)

En brukbar opplisting, men du glemte rumpevisning som en politisk handling...f.eks. for å utvide friheten og fremme forståelsen mellom jordens folk.

Skrevet

En brukbar opplisting, men du glemte rumpevisning som en politisk handling...f.eks. for å utvide friheten og fremme forståelsen mellom jordens folk.

he-he....det er noe som de fleste ville tolket som ren ironi - men som faktisk er den begunnelsen hun gav:-)

(i tilfelle noen av DOLs lesere ikke forstod hva du mente.....)

Gjest visakortet
Skrevet

Hmmmm kanskje hun ønsker utvidelse i form av kortbruk. Sprekken passet perfekt for å dra et visakort, eller Amex eller Mastercard.

Hun er åpen i forhold til nye brukerområder hun dama der altså.... hehehe

ler av hele stuntet selv om det kanskje var litt barnslig det siste med å vise rumpa, men hva gjør man ikke i beste sendetid......

Han en herlig dag med buksa på...

Gjest Halling
Skrevet

Eller symbolisere splittelsen kulturelt mellom pakistanere og norske. For muslimer er skillet mot vantro like dyp, stinkende og splittende.

Jeg ser fram til dagen da en norsk blir invitert i et tradisjonelt pakistansk bryllup. Det skjer aldri, og har aldri skjedd.

Akkurat i damens genre, med latterliggjøring av sex, ekteskapstradisjoner, kropp, mannskulturen og den bizarre kvinneundertrykkingen de driver med.

Gjest Halling
Skrevet

he-he....det er noe som de fleste ville tolket som ren ironi - men som faktisk er den begunnelsen hun gav:-)

(i tilfelle noen av DOLs lesere ikke forstod hva du mente.....)

I fall den kulturelle elite i landet, de selvutnevnte politisk korrekte, forstår denne handling som noe annet enn å fornærme de som tar dete alvorlig, og som faktiske enda tror på det fargerike fellesskap.

Etter min mening er planen med det fargerike fellesskapet råtnet på rot, rykket opp med roten av de fargerike, og en ny tid er kommet.

Tida da vi viser rompa til hverandre i solidaritet (eller er det forakt?) Viser at vi alle har rompe! Og i alle slags farger!

Jeg tror jeg går og legger meg.

Skrevet

Eller symbolisere splittelsen kulturelt mellom pakistanere og norske. For muslimer er skillet mot vantro like dyp, stinkende og splittende.

Jeg ser fram til dagen da en norsk blir invitert i et tradisjonelt pakistansk bryllup. Det skjer aldri, og har aldri skjedd.

Akkurat i damens genre, med latterliggjøring av sex, ekteskapstradisjoner, kropp, mannskulturen og den bizarre kvinneundertrykkingen de driver med.

Det skjedde visst for henne:

http://wo.uio.no/as/WebObjects/avis.woa/wa/visArtikkel?id=18045&del=antropress

?

Gjest Halling
Skrevet

Det er slett ikke tradisjonelt/vanlig, men er hun en av de uhyre sjeldne norske konvertittene og gift med en i familien, journalist eller en meget viktig person for familiens bisniss, så kan det forekomme visst.

Flere jeg vet som driver utleie av lokaler sier de ikke enda har sett en eneste norsk gjest i slike i Norge. Til og med kokkene importeres. De fleste bryllup holdes vel i Pakistan pga at de fleste slekta er der. Billigere blir det også.

Legg merke til at pengene sitter løst og vises fram i store sedler. Brudeparet får ofte flere hundre tusen i gaver, i kæsj. Da skal alle gjestene vise hvor rike de er.

Skrevet

Det er slett ikke tradisjonelt/vanlig, men er hun en av de uhyre sjeldne norske konvertittene og gift med en i familien, journalist eller en meget viktig person for familiens bisniss, så kan det forekomme visst.

Flere jeg vet som driver utleie av lokaler sier de ikke enda har sett en eneste norsk gjest i slike i Norge. Til og med kokkene importeres. De fleste bryllup holdes vel i Pakistan pga at de fleste slekta er der. Billigere blir det også.

Legg merke til at pengene sitter løst og vises fram i store sedler. Brudeparet får ofte flere hundre tusen i gaver, i kæsj. Da skal alle gjestene vise hvor rike de er.

"Jeg ser fram til dagen da en norsk blir invitert i et tradisjonelt pakistansk bryllup. Det skjer aldri, og har aldri skjedd."

Prøv nå å stå for det du sier, da - og når noen beviser at du tar feil, så ta det som en mann og innrøm det.

"...................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...