dinosaurdamen Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Føler meg litt rar i dag. Rar i hodet på en måte. Ligner på svimmel-light liksom. Og så ser jeg at den venstre pupillen min er større enn den høyre. Har mye å gjøre, så jeg vet ikke om jeg har tid til å gå til lege. Behøver jeg det syns dere? 0 Siter
amber sun Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Dette må du til lege med! Når pupillene har ulik størrelse kan det være regnbuehinnebetennelse (det har jeg hatt noen ganger), og hvis dette ikke blir medisinert kan det skade synet permanent. Derfor er det viktig å sjekke _om_ det er regnbuehinnebetennelse. Kom deg til legen så raskt som mulig! 0 Siter
Kvinna Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Ulik pupillestørrelse kan være tegn på trykkforandringer i hjernen. Dersom du føler deg det minste uvel, svimmel/ør, kvalm, merker noe med hørsel/syn forøvrig, er blekere enn du pleier være eller har hodepine -bør du ta en tur til legen! Lykke til! 0 Siter
dinosaurdamen Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 Ulik pupillestørrelse kan være tegn på trykkforandringer i hjernen. Dersom du føler deg det minste uvel, svimmel/ør, kvalm, merker noe med hørsel/syn forøvrig, er blekere enn du pleier være eller har hodepine -bør du ta en tur til legen! Lykke til! Takk for svar folkens. ) 0 Siter
tiliti Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Aiai, du bør absolutt ringe legen og forhøre deg. En slektning våknet opp slik og det viste seg å være en liten hjerneblødning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.