Gå til innhold

Ulik pupillestørrelse!!

Anbefalte innlegg

dinosaurdamen
Skrevet

Føler meg litt rar i dag. Rar i hodet på en måte. Ligner på svimmel-light liksom. Og så ser jeg at den venstre pupillen min er større enn den høyre. Har mye å gjøre, så jeg vet ikke om jeg har tid til å gå til lege. Behøver jeg det syns dere?

Skrevet

Dette må du til lege med!

Når pupillene har ulik størrelse kan det være regnbuehinnebetennelse (det har jeg hatt noen ganger), og hvis dette ikke blir medisinert kan det skade synet permanent.

Derfor er det viktig å sjekke _om_ det er regnbuehinnebetennelse.

Kom deg til legen så raskt som mulig!

Skrevet

Ulik pupillestørrelse kan være tegn på trykkforandringer i hjernen.

Dersom du føler deg det minste uvel, svimmel/ør, kvalm, merker noe med hørsel/syn forøvrig, er blekere enn du pleier være eller har hodepine -bør du ta en tur til legen!

Lykke til!

dinosaurdamen
Skrevet

Ulik pupillestørrelse kan være tegn på trykkforandringer i hjernen.

Dersom du føler deg det minste uvel, svimmel/ør, kvalm, merker noe med hørsel/syn forøvrig, er blekere enn du pleier være eller har hodepine -bør du ta en tur til legen!

Lykke til!

Takk for svar folkens. :o)

Skrevet

Aiai, du bør absolutt ringe legen og forhøre deg.

En slektning våknet opp slik og det viste seg å være en liten hjerneblødning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...