Aryane Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Noen som vet hvor mange vesjoner det finnes av Falco's Jeanny? Jeg har Jeanny part 1,2,3,4 og 5 men ingen av dem er den vesjonen jeg husker best, skulle så gjerne hatt den.... 0 Siter
Gjest Falco is dead Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Kanskje hukommelsen din spiller deg et puss? 0 Siter
Aryane Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 Kanskje hukommelsen din spiller deg et puss? Kan jo hende, men jeg husker jo melodien og alt så godt....jeanny, jeanny come home... husker den var kjempefin, hukommelsen kan vel ikke være så på vidden??? Alzheimer light kanskje? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Kan jo hende, men jeg husker jo melodien og alt så godt....jeanny, jeanny come home... husker den var kjempefin, hukommelsen kan vel ikke være så på vidden??? Alzheimer light kanskje? Hø? Du snakker ikke om Johnny Johnny come home med Avalanche? :-) 0 Siter
Zombiebob Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 ?? Det var da bare 2 versjoner, Jeanny og Coming Home (Jeanny part 2)? 0 Siter
Aryane Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 Hø? Du snakker ikke om Johnny Johnny come home med Avalanche? :-) JOOOO...., takk skal du du ha, og jeg som var så sikker på at det var Falco, Kom selvfølgelig på det nå, du er en engel! Så feil kan man altså ta! 0 Siter
Aryane Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 ?? Det var da bare 2 versjoner, Jeanny og Coming Home (Jeanny part 2)? Nei jeg har 5 forskjellige versjoner av Jeanny... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.