Gå til innhold

Filmen om ditt liv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.start.no/quiz/quiz.html?quiz_id=325

- - -

Jeg fikk dette som svar, som jo selvsagt ikke er helt dekkende, men likefullt moro å få som "dom"! *he he*

Ditt liv er en romantisk komedie.

Kjæreste-emner dukker stadig opp og gjør hverdagen rosenrød. Stort sett har du hodet i skyene, men noen hindringer og forviklinger blander seg av og til inn. Slik blir jo gleden så ekstra stor når du og din utkårede til slutt får hverandre.

Videoannonse
Annonse
Ørkenvandreren
Skrevet

"Ditt liv er en knivskarp dokumentar.

Ingen sak er for liten, ingen motstander for stor. Du retter søkelyset mot urettferdighet og sabler ned autoriteter på din vei."

Tja, uten at jeg kjenner de andre svarene, hadde jeg litt sans for denne.. *s*

Skrevet

Samme som deg:

Bridget Jones får sin prins til slutt.

Foto: Filmweb Kjæreste-emner dukker stadig opp og gjør hverdagen rosenrød. Stort sett har du hodet i skyene, men noen hindringer og forviklinger blander seg av og til inn. Slik blir jo gleden så ekstra stor når du og din utkårede til slutt får hverandre.

Gjest sommerfugler
Skrevet

fikk "dogville". Den filmen liker jeg forresten veldig godt:)

sorg, elendighet og selvmedlidenhet...det er meg det;)

Skrevet

Fikk det samme som deg og syntes vel ikke det passet helt.

Skrevet

Bridget Jones får sin prins til slutt.

Foto: Filmweb Kjæreste-emner dukker stadig opp og gjør hverdagen rosenrød. Stort sett har du hodet i skyene, men noen hindringer og forviklinger blander seg av og til inn. Slik blir jo gleden så ekstra stor når du og din utkårede til slutt får hverandre.

Gjest Action-figur?
Skrevet

Oj, jeg fikk beskjed om at mitt mellomnavn er "Fare"...

Hm...

Skrevet

'Ditt liv er en knivskarp dokumentar.

Ingen sak er for liten, ingen motstander for stor. Du retter søkelyset mot urettferdighet og sabler ned autoriteter på din vei.'

Dokumentarfilmer kan jeg ikke huske å ha sett på bortekino eller hjemmekino. Ser stort sett sci-fi, nyere og eldre asiatiske filmer, voldsfilmer, thrillere og tårepersefilmer av romantisk art, oppvokstskildringer el.l.

Men det er riktig at jeg har problemer med autoriteter - selv om jeg vel i jobben godt kan kalles en autoritet selv ;-)

Skrevet

Mitt liv er en romantisk komedie!

Komedie liksom.....næh.....

Skrevet

Ditt liv er en knivskarp dokumentar.

Michael Moore er stadig ute etter menn med slips.

Ingen sak er for liten, ingen motstander for stor. Du retter søkelyset mot urettferdighet og sabler ned autoriteter på din vei.

fornøyd med den egentlig.

Gjest spent nok
Skrevet

Ditt liv er en nervepirrende triller!

Villmark neste.

Og jeg som lever et så kjedelig liv? Spenninga utspiller seg nok på det indre plan.

Skrevet

Ditt liv er en knivskarp dokumentar.

Michael Moore er stadig ute etter menn med slips.

Ingen sak er for liten, ingen motstander for stor. Du retter søkelyset mot urettferdighet og sabler ned autoriteter på din vei.

fornøyd med den egentlig.

Denne fikk jeg også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...